יוזמה מגיל צעיר: תושבת כפר סבא רונה קליין בת ה-11, תלמידה מצטיינת וספורטאית מחוננת העוסקת במחול מקצועי, אוהבת מאוד את האולימפיאדה ומפריע לה שתחום המחול לא נכלל בענפי הספורט המשתתפים. אז היא כתבה מכתב למדליסטית האולימפית יעל ארד, המכהנת כיו"ר הוועד האולימפי, וביקשה ממנה לקדם את הנושא.
2 צפייה בגלריה
רונה קליין ויעל ארד
רונה קליין ויעל ארד
רונה קליין ויעל ארד
(צילום: פרטי)

במכתב ששלחה רונה לארד ופורסם ברשתות החברתיות היא כותבת: "יעל שלום, שמי רונה קליין מכפר סבא, אני בת 11 וחצי ואני עולה לכיתה ו'. אני רוקדת בסטודיו למחול מאז שאני בת 4, בסגנונות מחול שונים. אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע במסלול תחרותי וזכיתי השנה במקום ראשון בתחרות ארצית.

קראו גם:

"התנסיתי בעבר בעוד תחומי ספורט, ביניהם גם השתתפתי בטריאתלון, אקרובטיקה אווירית והתעמלות קרקע. אבל החלטתי להתמקד בתחום המחול. באימוני המחול יש הרבה עבודה על סיבולת, כוח, שרירים, התמדה, כוח רצון ועל אלמנטים בדרגות קושי עולות משנה לשנה.

2 צפייה בגלריה
רונה קליין ויעל ארד
רונה קליין ויעל ארד
רונה קליין ויעל ארד
(צילום: פרטי)

"אני צופה נלהבת באולימפיאדה מאז שאני ילדה קטנה, ומפריע לי מאוד שתחום המחול לא נכלל בענפי הספורט המשתתפים. זאת למרות שתחום המחול אינו שונה מענפים אחרים המשתתפים באולימפיאדה בהם בוחנים רמות קושי, דיוק תנועתי ועוד. אני יודעת שאני עוד צעירה למשחקים האולימפים ואני צריכה עוד לעבוד, אבל כשאין לי מטרה אז אין לי לאן לכוון.
"אני בטוחה שיש עוד הרבה רקדנים ורקדניות שהיו מאוד רוצים לכוון למטרה כזאת משמעותית עבור המדינה, עבור עצמם ועבור ענף ספורט זה. אני מבקשת להיפגש איתך כדי לקדם את תחום המחול כתחום אולימפי. אשמח לתגובתך בנושא".
תגובתה של יעל ארד לא איחרה להגיע, והיא הגיעה להפגש עם רונה לפגישה בלתי אמצעית ובירכה אותה על היוזמתיות והעוצמתיות הנשית שהפגינה בגיל כה צעיר.