אנחת רווחה: אוהד מונדר שחגג יום הולדת 9 לפני שבועיים עם כל המדינה שוחרר לביתו בכפר סבא יחד עם אמו קרן וסבתו רותי: "זהו יום מכונן בחיינו, אנחנו נרגשים מאוד מחזרתם ועדיין לא מעכלים את מה שעובר עלינו", מסרה המשפחה.
3 צפייה בגלריה
אוהד מונדר בבית עם משפחתו
אוהד מונדר בבית עם משפחתו
אוהד מונדר בבית עם משפחתו
(צילומים: דוברות שניידר, 27/א לחוק זכויות יוצרים)
העיר כפר סבא כולה קיבלה בהתרגשות גדולה אתמול את הבשורה הנכספת על שחרורם של אוהד מונדר זכרי, אמו קרן והסבתא רותי מונדר, ששוחררו אחרי 49 יום לאחר שנחטפו על ידי מחבלי החמאס הרצחניים. אוהד, שציין את יום הולדתו ה-9 בשבי, ואמו קרן נחטפו מקיבוץ ניר עוז, שם שהו בביקור אצל הסבא אברהם והסבתא רותי - שנחטפו יחד איתם על ידי מחבלי החמאס.
אוהד הגיע עם כובע ספיידרמן מהשבי, לאחר מכן שיחק עם אחיו רועי בקובייה הונגרית, אכל פירה ושניצל והפריח בועות סבון.

3 צפייה בגלריה
אוהד משוחרר מהשבי
אוהד משוחרר מהשבי
אוהד משוחרר מהשבי
(צילום: 27/א לחוק זכויות יוצרים)

ראש העיר, רפי סער: "במשך כל 49 הימים האחרונים לא הפסקנו להתפלל ולייחל לשחרורם של אוהד, קרן וכל החטופים. הקמנו צוות ייעודי מקצועי שילווה אותם ואנו כל כך מאושרים לראותם שוב איתנו".
המשפחה ממשיכה להתפלל לשובו של הסבא אברהם מונדר, שנותר בשבי.

3 צפייה בגלריה
אוהד עם חבריו
אוהד עם חבריו
אוהד עם חבריו
(צילום: 27/א לחוק זכויות יוצרים)

פרופ' גילת לבני, מנהלת המחלקה הייעודים שאליה הגיעו הילדים החטופים, אמרה: "זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בכל הקריירה שלי – לראות את הילדים וההורים נפגשים, את החיבוקים והדמעות וההתרגשות של כולם מסביב". היא הוסיפה כי הילדים במצב כללי טוב, ומלווים בצוותים רב תחומיים ועטופים בידי המשפחה ומספרים סיפורים".

אוהד עם חבריו
(צילום: לפי 27/א לחוק זכויות יוצרים)


קראו גם:

היום בצהריים (שבת) הגיעו חבריו לכיתה של אוהד בבית הספר הדמוקרטי ואכלו גלידה יחד. לפני כן ביוזמת "מיינט", חבריו של אוהד מונדר מכיתה ד' בבית הספר הדמוקרטי בו למד כתבו לו מכתבי געגוע מרגשים.
חברו לכיתה, אסא אדרי כתב: "אוהד - אני כבר ממש ממש מתגעגע אליך, אתה חסר במגרש , בטניס ובכלל. זה לא הגיוני שאתה לא כאן .אני ממש מקווה ומתפלל שתחזור מהר. כשתחזור אני כבר ממש מוכן שתלמד אותי לפתור את הקוביה. אני רוצה לבוא לישון אצלך ואולי נתחבא שוב באוהל אופניים . האמת שאני רוצה כבר לצחוק איתך ושכל זה יהיה כבר בעבר ממזמן ממזמן".
רומי דור: "לאוהד - אני גאה בך מאוד ויודע שאתה מצליח להתמודד. אני לא חושב שקל לך שם בכלל, ואני לא יודע אם בכלל אתה מבין את הסיטואציה. אני אוהב אותך ומתגעגע. מקווה שתחזור מהר".
יובל חשמונאי: לאוהד היקר- אני מקווה שתחזור הביתה בשלום ובמהרה, כשתחזור נשחק מיינקראפט, ונחגוג לך יום הולדת כמו שצריך".
איתן וולצ'ק: "לאוהד - אני מחכה לך וכל הזמן חושב עליך, אני מתגעגע לשחק איתך. כל הזמן אני חושב אם אתה אוכל של ואם מטפלים בכם שם. קשה לי לכתוב עליך, אז תבוא כבר. אוהב אותך".
אלון מרום: "לאוהד - אתה מאוד חסר לכל החברים, אני מקווה שתחזור בקרוב, ובלי שום פגע. כשתחזור אני מקווה שיהיה לך חיים טובים מאוד, ושיקרו לך רק דברים טובים. מתגעגע אליך".