1 צפייה בגלריה
דוידוביץ ודבש | צילום: פרטי
דוידוביץ ודבש | צילום: פרטי
דוידוביץ ודבש | צילום: פרטי
כשאייזיק דוידוביץ יצא לטיול עם כלבתו דבש ב-12 ביולי בגינה הסמוכה לביתו, הוא לרגע לא שיער שהטיול הזה יעלה לו כ-500 שקל. "הייתי בגינה שבה אני מסתובב עם הכלבה שלי בכל בוקר. בדרך כלל אני הולך איתה כשהיא קשורה, אבל היה רגע שבו שחררתי אותה לכמה דקות, כשהיא עומדת לצידי, כדי לטפל בבעיה שהייתה באבזם של הקולר שלה".
לדברי דוידוביץ כלבתו בת השבע וחצי נותרה בכל אותה עת לצידו כשלפתע הבחין בפקח ללא מדים שהחל לצלם אותה. "הוא פנה אליי ואמר שהיא צריכה להיות קשורה, שאל אם היא מחוסנת ובדק אותה לפי הפרטים שנתתי לו", מספר דוידוביץ. "אחרי שהוא סיים את הבדיקה וראה שהכול בסדר, ביקש רק כשאקשור אותה והמשיך בדרכו".
דוידוביץ חשב לתומו שבכך הסתיימה הפגישה, אלא שהשבוע קיבל מהעירייה קנס על סך 500 שקל בגין המקרה. לדבריו של דוידוביץ, בכוונתו להגיש ערעור בנושא.
הכלבה דבש עלתה לכותרות לפני כשנתיים, אז נעלמה לבעליה בעוד הוא ובני משפחתו היו בטיול ביוון. דוידוביץ' הפעיל חיפושים נרחבים בכל המדינה ומצא את דבש בהרצליה לאחר שבועיים של חיפושים. "מאז המקרה ברור שאני לא משחרר אותה", הוא אומר השבוע.
מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה מקפידה על ביטחונם ובטיחותם של התושבים במרחב הציבורי ובכלל זה אוכפת כשגרה את חוק העזר המחייב הולכת כלב ברצועה ברשות הרבים. אנו פונים ומבקשים מבעלי הכלבים להקפיד על החוק למען בטיחותם ושלומם של ילדי העיר והתושבים ולהימנע מקנסות".