1 צפייה בגלריה
הפכו כל פינה | צילום: עיריית רעננה
הפכו כל פינה | צילום: עיריית רעננה
הפכו כל פינה | צילום: עיריית רעננה
אם תטיילו ברחובות רעננה הערב ותחושו שהיא מעט יותר נקייה מהרגיל ייתכן ואינכם טועים, זאת הודות למבצע ניקיון שערך האגף לחזות העיר לקראת ראש השנה. כמידי שנה, יצאו הבוקר (א') עובדי האגף לחזות העיר ממשרדיהם ליום ניקיון יסודי ברחבי העיר לקראת השנה החדשה.
את מבצע הניקיון בשטח הובילה הממונה על האגף, סגנית וממלאת מקום ראש העירייה סימה פרי, שהתכופפה כמו כולם כדי לנקות את הרחוב הרענני. עוד עזרו לעובדי האגף היו תלמידי שכבת ז' בבית הספר "מיתרים" ועימם מנהל בית הספר דובי ארבל.
זהו אחד מבין שני ימי ניקיון אותם עורך האגף, כאשר יום הניקיונות השני יתקיים לקראת חופשת הפסח. גם מנהל האגף, יוסי נגולה, הפך כל אבן ולא פספסו אף פינה.
התלמידים חברו למאמץ כהמשך ישיר של שיתוף הפעולה הקיים בין האגף לבית הספר, שהוא תולדה של רוח יזמות שגילו אשתקד תלמידות בית הספר, עת סייעו לעובדי האגף בניקיון העיר לאחר אירועי יום העצמאות. תלמידי בית הספר שהתחלקו לצוותי פעולה אליהם התלוו עובדי האגף, גילו רוח התנדבות ואכפתיות יוצאת דופן. "זה לא מובן מאליו שתלמידים בגילכם, שעיקר עניינם הוא על פי רוב בבילויים וחברים, מגלים רוח התנדבות ואכפתיות כה עמוקה לסביבה", סיכמה פרי.