1 צפייה בגלריה
חוטי חשמל שזורים בענפים | צילום: ניר נאמן
חוטי חשמל שזורים בענפים | צילום: ניר נאמן
חוטי חשמל שזורים בענפים | צילום: ניר נאמן
תחזית מזג האוויר לימים הקרובים אמנם לא מבשרת גשם זלעפות, אך ישנם תושבים ברעננה שכבר חוששים מנזקי הגשם הכבד הראשון שיירד בעיר. תושבי הרחובות לוי אשכול וביאליק שמו לב שמספר קווי חשמל ובזק מכוסים בענפי עצים שעלולים לנתק את החשמל או חמור מכך - לגרום לשריפה, ופנו לגורמים המתאימים.
"אחרי זה שואלים למה יש הפסקות חשמל", אמר תושב האזור ניר נאמן למיינט רעננה. "ברור לי שבמצב כזה, כמו בכל שנה, ברגע שהגשם הראשון יירד תהיה לנו הפסקת חשמל". "זה רחוב שתמיד היו בו הפסקות חשמל בחורף", הוסיף ארז, שכנו של נאמן.
לדברי נאמן, הוא פנה השבוע למוקד העירוני בנושא, שם נאמר לו שהנושא נמצא בטיפול. "ביקשתי שהם יבואו לפני הגשם הרציני הראשון", אמר נאמן. יש פה אנשים עם ילדים קטנים שלא יכולים להישאר בחושך ובלי חשמל הרבה זמן, כמו בשנה שעברה, אז נתקענו בלי חשמל כמה שעות טובות".
ביום רביעי האחרון, בעקבות פניית מיינט רעננה לחברת בזק, הגיעו למקום פועלים שגזמו את הענפים שעלולים להפריע לקו.
מ-"בזק" נמסר בתגובה: ״מיד עם היוודע הדבר נשלח למקום קבלן גיזום. חשוב לציין כי לא מדובר במפגע בטיחותי. בזק מודה למערכת מיינט על שהפנו את תשומת לבנו לעניין״.
מחברת החשמל נמסר בתגובה: "חברת החשמל פועלת בהתאם לתכנית סדורה לגיזום בקרבת קווי חשמל ועובדת בשיתוף פעולה מול כל מוקדי הרשויות. כמו כן, מפקח בודק את הביצועים. ברחוב לוי אשכול בוצע גיזום נקודתי. מעבר לכך, לא ידוע לנו על בעיות גיזום ברחוב לוי אשכול וביאליק ולא הייתה כל פנייה לחברה. כל פנייה נקודתית לחברת החשמל מקבלת מענה מהיר ומקצועי.
מעיריית רעננה טרם נמסרה תגובה.