1 צפייה בגלריה
מחפשת את בעליה | צילום: פרטי
מחפשת את בעליה | צילום: פרטי
מחפשת את בעליה | צילום: פרטי
יפעת, תושבת גבעתיים, הייתה בסך הכול בביקור משפחתי ברעננה יחד עם בן זוגה ביום ראשון, כאשר הלכו לטייל בעיר בשעה תשע וחצי בערב. לפתע הם הבחינו בכלבה חביבה ברחוב רבוצקי כשהיא גוררת אחריה רצועה שקשורה לקולר שלה. "היא נראתה לנו די מטופחת, אז חיכינו שם זמן מה בשביל לראות האם הבעלים שלה יגיע", מספרת יפעת.
לאחר מספר דקות לדבריה הגיחה מישהי ברחוב וטענה בפניה כי הכלבה אינה שלה, אך היא ראתה אותה כבר מסתובבת לבד עם הרצועה בעבר. "היא אמרה שבשבוע שעבר היא ראתה אותה ברחוב בורכוב", הם מספרים. השניים, חובבי חיות וכלבים בפרט, הגיעו עם הכלבה לווטרינר בהרצליה, שם נבדקה ולא נמצא עליה שבב. בעקבות כך החליטו השניים לשמור עליה בביתם. "היא מאוד חברותית, אבל מלאה בפרעושים" מספרת יפעת. "היא מסתדרת עם הכלב שלנו ונכנסה איתנו למיטה בלילה, נראה שהיא נורא זקוקה לחום ואהבה".
השניים פנו לעמותות של חיות באזור השרון במטרה למצוא את הבעלים, פרסמו בעמודי הפייסבוק השונים בעיר את תמונתה של הכלבה שהינה פינצ'רית מעורבת ומקווים שבעליה יבחינו בפרסומים במטרה להשיבה לחיקם. "היא כלבה מאוד מיוחדת, אוהבת אנשים וחביבה, אני משערת שהיא ברחה למישהו מהיד ואנחנו כאן כדי לטפל בה עד שתוחזר לבעליה" טוענת יפעת.