1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
הלילה יסתיים פרויקט גיוס ההמונים של "קרן רועי לא אחסר" הרעננית, הפועלת למען תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת בעיר. עד אתמול בלילה הצליחה העמותה, שהייתה על סף סגירה, להגיע ליעד הראשוני שמנהלה רן סגל הציב לה - 125 אלף שקל. כעת עומד הסכום על כ-128 אלף שקל, שנתרמו על ידי כ-226 אנשים שונים, ביניהם ראש העירייה, זאב בילסקי. בזמן הנותר מנסים כעת בקרן להתרים עוד כ-125 אלף שקל, על מנת להעניק 300 מלגות נוספות.
למען המטרה התגייסה גם תושבת צעירה ומוכרת במיוחד - הזמרת נועה קירל, שקראה לציבור לתרום לקרן המקומית. "אני תושבת העיר רעננה ותלמידת תיכון בעיר", אמרה. "אני קוראת לכולם לעזור, לתרום ולסייע. אני מכירה היטב את הקרן וקוראת לכולם לעזור".
"אנחנו מנסים בכל צורה לגייס כמה שיותר כסף עד השעה אחת עשרה בלילה", אמר סגל למיינט רעננה. "אני מודה לתושבי העיר ובראשם ראש העירייה, שתרמו לפרויקט. הכסף שנאסף יגיע ברובו לילדים ולמלגות, שכן היינו חייבים לענות לדרישות של המלגות".
סגל, שבשבועות האחרונים סיפר כי הכסף מיועד לא רק למלגות אלא גם להמשך פעילותה של הקרן, הוסיף ואמר כי עצם הענקת המלגות נותנת אוויר נשימה לקרן. "בעקבות הסיוע של התושבים בעניין המלגות, נמצא בעצם מענה כלכלי לאחת המטרות העיקריות של הקרן. הקרן תמשיך ועל ידי כך הפעילויות שלנו יימשכו. יחד עם זאת, אמנם יצאנו מסכנת קיום, אך הקרן עדיין צריכה עוד כספים ומהר כדי לשוב לשגרה".