1 צפייה בגלריה
חברת המועצה ליאור זלינגר | צילום: אתר עיריית רעננה
חברת המועצה ליאור זלינגר | צילום: אתר עיריית רעננה
חברת המועצה ליאור זלינגר | צילום: אתר עיריית רעננה
שנת 2017 האירה פנים לליאור זלינגר מרעננה. היא התארסה, החזיקה בתפקיד מכובד בחברת הייטק וטיילה בעולם. בין כל אלה, התחיבויותיה כחברת מועצת עיריית רעננה פחות הורגשו.
זלינגר (28) נכנסה למועצה מטעם סיעתו של ראש העירייה, זאב בילסקי, לאחר פרישתו של עידו דותן במאי 2016. כחלק מתחלופה זו היתה אמורה להשתתף בישיבות המועצה השונות ולמלא את תפקיד בוועדות בהן ישב. אך על פי הנתונים המופיעים באתר העירייה ודיווחים של חברי מועצה מהקואליציה והאופוזיציה, היא ממעיטה מאוד להגיע לישיבות.
הפרוטוקולים של ישיבות המועצה המופיעים באתר העירייה חושפים כי מאז כניסתה לתפקיד נכחה זלינגר בפחות ממחצית ישיבות המועצה שהתקיימו בשנה וחצי האחרונות. מתוך 14 ישיבות, זלינגר נכחה בשש, תוך שהיא מפסידה ישיבות מכריעות כמו ישיבת התקציב בחודש שעבר. יש לציין כי לא נעדרה משלוש ישיבות ברצף, דבר שיכול היה להוביל להצבעה על פיטוריה מהמועצה.
בשנת 2017 נערכו בסך הכל תשע ישיבות מועצה, מתוכן לא נכחה זלינגר בחמש (אפריל, מאי, יוני, נובמבר ודצמבר). ממידע שהגיע לידי מיינט רעננה, עולה כי היעדרה מורגש גם בוועדות העירייה השונות בהן היתה אמורה לקחת חלק.
חברי וחברות מועצה הן מהאופוזיציה והן מהקואליציה הביעו השבוע ביקורת על התנהלותה של זלינגר. "בהתנהלות של ליאור יש טעם לפגם", טוען חבר מועצה. "היא קיבלה את אמון הבוחר והיא בוגדת באמונו בכל פעם שהיא לא מגיעה למועצה. מוסרית זה לא בסדר וצריך להחליפה. אין לאף חבר מועצה סיבה באמת טובה להיעדר מישיבות מועצה במשך חצי שנה. אגדיל ואומר שיש טעם לפגם גם בכך שראש העירייה לא מפטר אותה".
חבר מועצה אחר הוסיף: "אם אין לה זמן - שתתפטר. יש אנשים שעושים מאמצים גדולים כדי להגיע לכל ישיבה. היא צריכה להבין שיש לה מחויבות מסוימת והיא צריכה לעמוד בה. אם ליאור חושבת שהייצוג של התושבים פחות חשוב, שתפנה בבקשה את המקום ושהסיעה של ראש העירייה תפנה לאדם הבא ברשימה".
"מעניין אם בנסיבות אחרות, אם היה מדובר נניח בחבר אופוזיציה מסיעה אחרת שהיה מזלזל ככה במועצה, ראש העירייה היה מתעלם", הוסיפה חברת מועצה אחרת.
למרות פניות חוזרות, מליאור זלינגר טרם נמסרה תגובה.
מעיריית רעננה נמסר: "ליאור זלינגר הינה חברת מועצה אשר נבחרה על ידי תושבי רעננה יחד עם שאר חברי המועצה. אין בהיעדרותה של הגברת זלינגר כל חריגה מהקבוע בחוק".