צילום אילוסטרציה: shutterstockצילום אילוסטרציה: shutterstock
צילום אילוסטרציה: shutterstock
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
עיריית רעננה מציעה שירות חדש בעיר: "עד הבית" יאפשר לאנשים עם מגבלת ניידות בעיר לקבל מגוון שירותי ארנונה המוצעים במרכז, באמצעות נציגי המרכז לשירות לתושב שיגיעו עד לבתיהם.
השירות יכלול מתן סיוע בהגשת בקשות להנחות, הגשת מסמכים ובירורים בנושא הארנונה, ויינתן בכפוף לפניית התושבים למרכז. השירות יוענק לאוכלוסיות מיוחדות בעיר: תושבים המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות.
שירות "עד הבית" מצטרף לשורת שירותים מתקדמים שהשיקה באחרונה העירייה במרכז השירות לתושב, מתוך רצון להקל ולהנגיש שירותים. בין היתר החילה העירייה מהלך "שירותים מקוונים מהירים לתושבי העיר", המבטיח מענה בתוך שלושה ימי עסקים, לפניות מקוונות שיוגשו על ידי התושבים באמצעות האתר העירוני בשורת נושאים, ישירות מהמכשיר הנייד או המחשב, שיתוף פעולה עם בעלי עסקים בעיר לבקשות להנפקת תווי חניה שיוגשו באמצעות האתר העירוני וקבלתו בבית העסק בשעות פעילותו.
כמו כן הוצבה באחרונה בכניסה למרכז השירות לתושב, עמדת "אל-תור", ובה תאים ייעודיים להגשת טפסים, על מנת שניתן יהיה להפנות בקשות לטיפול המרכז ללא צורך בהמתנה.
זקוקים לשירות? 09-7610464, misim@raanana.muni.il.