1 צפייה בגלריה
מוקד | צילום אילוסטרציה: Shutterstock
מוקד | צילום אילוסטרציה: Shutterstock
מוקד | צילום אילוסטרציה: Shutterstock
עיריית רעננה וחברת Carbyne (לשעבר Reporty) הכריזו על שיתוף פעולה שיאפשר לתושבים לדווח בלחיצת כפתור, דרך אפליקציית ,c-Nowלמוקד העירוני 107 על כל מפגע או אירוע בעיר, תוך שידור וידאו ישיר. הדיווח יתאפשר גם באזורים בעלי קליטה חלשה ובתוך מבנים סגורים, בזכות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה.
קיראו עוד: מה הכי עיצבן אותנו? המספרים מאחורי המוקד העירוני
הטכנולוגיה תשמש גם את צוותי החינוך בעיר באמצעות כפתור ביטחון ייעודי ובלעדי לדיווחים חכמים שיועברו ישירות למוקד הייעודי על כל מפגע או אירוע, תוך שידור וידאו בזמן אמת. דיווחים אלו יקבלו עדיפות עליונה, בשאיפה להגביר את ביטחונם האישי של תלמידי העיר וצוותי החינוך.
השימוש באפליקציית c-Now תאפשר לתושבים לדווח ישירות לא רק למוקד העירוני, אלא גם, במידת הצורך, למוקדי החירום והביטחון השונים של מדינת ישראל – מד"א (המשתמשת בטכנולוגיה זו מזה שנתיים), וכן משטרת ישראל, כיבוי והצלה ומגן דוד אדום - בשיחת טלפון רגילה.
אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל Carbyne: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית רעננה. הוא יאפשר לתושבי העיר לקבל רשת הגנה אישית, משפחתית, קהילתית וארצית. אין לנו ספק שתושבי העיר ייהנו משדרוג חוויית השירות כבר בנקודת הממשק הראשונה שלהם עם המערכת שלCarbyne ".
"השירות מאפשר דיווח מהיר, נוח ואיכותי אשר יסייע למוקד העירוני ולגופי החירום לקבל מידע כמה שיותר רחב ומדויק, ולהגיב בהתאם", מסר ראש העיר איתן גינזבורג. "אנו נמשיך לפעול במישור הטכנולוגי, כעיר חכמה, ולאמץ פתרונות שיתרמו לאיכות חייהם של תושבי העיר ויצעידו את רעננה להישגים חדשים".