רגע לפני החג, נראה היה כאילו 350 משפחות עשויות להישאר ללא ארוחה חמה. עמותת "כולו חסד" מרעננה ארגנה ביום רביעי האחרון התכנסות לצורך אריזת חבילות מזון, אולם בודדים בלבד התנדבו לסייע. העמותה יצאה בקריאה דרך מיינט רעננה וביקשה את עזרת התושבים - והתושבים לא אכזבו גם הפעם. 150 מתנדבים הגיעו למחסני העמותה על מנת לסייע בהכנות האחרונות.
1 צפייה בגלריה
אורזים את סלי המזון | צילום: פרנק טוואטי
אורזים את סלי המזון | צילום: פרנק טוואטי
אורזים את סלי המזון | צילום: פרנק טוואטי
"לצערנו בתחילת השבוע נרשמו מעט מאוד מתנדבים", מספר ניר נאמן (21), אחראי הלוגיסטיקה בעמותה. "בעקבות הכתבה והשיתופים בפייסבוק, הגיעו מעל 150 מתנדבים. העמותה הייתה עמוסה במתנדבים רבים ולכל אחד היה מה לעשות. הייתה אווירה מרגשת מאוד. בזכות מנהלי העמותה ובזכות רבים אחרים, מעוטי יכולת רבים בעיר אכלו ארוחת חג מלאה. זה עלה מעל הציפיות של כולנו. כל הכבוד לכל מי שעזר בחסד הגדול הזה, ללא ספק את השנה החדשה שלי אני פותח ברגל ימין, ובאווירה הכי מרגשת וטובה שיכולה להיות".
חבילות המזון שהורכבו על ידי המתנדבים כללו, בין היתר, מוצרי מזון יבשים כמו קמח, מלח, פסטות וכן שמן, יין, דבש, בשר, ביצים, דגים ופירות וירקות. "אנחנו מגיעים למשפחות מפה לאוזן וגם דרך הרווחה ברעננה שמגיע להם כבוד ענקי", מוסיף נאמן. "צפויים עוד חגים רבים בפתח, ואנחנו זקוקים למתנדבים נוספים. חשוב להבין שאנחנו נותנים תקווה לאותן משפחות. אם אנחנו לא היינו, הן לא היו מקבלות סל מזון לחג".
העמותה מזמינה את הציבור להגיע להתנדב לקראת החגים בימי רביעי, ברחוב שמואל הנגיד 42 ברעננה.