מרגישים שפספסתם כמה אייטמים חשובים? רוצים לדעת מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
גולת הכותרת של השבוע ברשת מיינט עמדה בסימן הבחירות לרשויות המקומיות. חגיגות הניצחון של משה פדלון בהרצליה, הקדנציה החמישית של מרים פיירברג איכר בנתניה, הניצחון הדחוק של מוטי ששון בחולון וגם ראש העיר החדש של פתח תקוה, רמי גרינברג, שגבר על איציק ברוורמן לאחר מאבק ארוך בין המטות לכל אורך מערכת הבחירות.
במהלך יום הבחירות העמוס והגדוש, הביאו ברשת מיינט את כל מה שקרה בשטח. במיינט קריות דיווחו על פעילה של חיים צורי שסטרה למועמד לראשות העיר קרית מוצקין, ציקי אבישר, ואף ירקה על משקיפה בקלפי. במיינט כפר סבא סיפרו על מעשי הפרעה הכוללים העלמת פתקי הבחירות של רשימת התפוזים ושל מרצ וגם השחתת פתקים של יוסי סדבון שמועמד לראשות העירייה. במיינט ירושלים דווח על צו מניעה שהוגש כנגד פעילי אלקין, אשר עשו שימוש ברמקולים מחוץ לקלפיות בניגוד לחוק הבחירות. לא בכל הערים הגיעו להכרעה ובעוד כשבועיים יתקיים הסיבוב שני.
אך לא רק בחירות סוקרו השבוע. במיינט ירושלים סיפרו על פוסט שעלה לכמה שעות בודדות באחת מקבוצות הפייסבוק הירושלמיות, עד אשר הורד וחשף תופעה מטרידה. לטענת הכותב, מדי יום מגיעים גברים ועומדים מחוץ לשירותים הציבוריים של גן הסוס ברחוב המלך ג'ורג' וממתינים שגברים אחרים ייכנסו לתאים. בחלק מהמקרים הם רק עומדים שם, בחלק אחר הם מנסים להציץ. הפוסט, שכלל תמונה מרוחקת של שני גברים, זכה לתגובות רבות של צעירים, שסיפרו כי חוו בעצמם אירועים חריגים באותם שירותים ציבוריים ואישרו את דבריו של הכותב.
2 צפייה בגלריה
אלמונים מחכים מחוץ לשירותים בגן הסוס. צילום: מהפייסבוק
אלמונים מחכים מחוץ לשירותים בגן הסוס. צילום: מהפייסבוק
אלמונים מחכים מחוץ לשירותים בגן הסוס. צילום: מהפייסבוק
במיינט בת ים דווח על שכן שהפך למחזר אובססיבי, ששלח לשכנתו מתנות, מכתבים וגם ציורים בעלי אופי מיני בוטה. במסגרת בקשה לצו הרחקה, טוענת התושבת כי בהתחלה היא נהגה כלפיו בסלחנות והסבירה לו כי היא אינה מעוניינת בקשר רומנטי או זוגי, ולכן הוא אינו צריך להמשיך לנסות לחזר אחריה, אך כאשר הוא התחיל להקדיש לה ציורים של איברי מין, היא פנתה לבית המשפט וביקשה צו הרחקה מהגבר.
דרמה הוליוודית התרחשה במערב ראשון לציון. במיינט ראשון לציון סופר על כנופיית פורצים שהשקיפה על וילה יוקרתית, למדה את הרגלי השגרה של המשפחה והחליטה לפרוץ. לצערם, הם לא לקחו בחשבון את עוזרת הבית. כאשר הבחינו בה, הם התנפלו עליה, לקחו אותה לקומה העליונה, שם סגרו אותה באחד מחדרי הבית והמשיכו במלאכתם. עוזרת הבית לא איבדה את קור הרוח וכעבור מספר דקות, תוך שהיא מנצלת את חוסר תשומת הלב של הפורצים שהיו עסוקים באיסוף פריטים יקרי ערך, נמלטה מהבית והזעיקה את המשטרה.
מתחם ראשון מסוגו ללימודי תיאוריה ואימון נהיגה בעזרת מציאות מדומה נפתח בבאר שבע. הנהגים לעתיד מוזמנים לתרגל בעמדות מחשבת המחוברות להגה, הילוכים וכיסא נהג, מצבי קיצון כמו החלקה, נהיגה בגשם ובחושך, עוד לפני שהם עולים על הכביש. "אני שומע סיפורים מאבי ואחי על תלמידים שעברו מבחני תיאוריה כמעט בלי טעויות, אך כשהם עולים על ההגה בפעם הראשונה, הם לא יודעים מה התמרורים אומרים, מתי הם צפויים להופיע, ואיך מתנהגים שמגיעים אליהם". אמר עדיאל כהן, מבעלי המקום למיינט באר שבע.
קבוצת "קקי הרצלייני", שנפתחה לאחרונה בפייסבוק, אולי לא זוכה לעוקבים רבים, אבל בהחלט מצליחה לשעשע וגם לתסכל רבים שהחלו לתייג אותה ב"סוגיות מסריחות" ברשת. במיינט הרצליה מספרים כי מאחורי העמוד עומדים הורים צעירים שמתוסכלים ממצב המדרכות בעיר.
2 צפייה בגלריה
זהירות, מוקשים. צואה ברחובות העיר | צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
זהירות, מוקשים. צואה ברחובות העיר | צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
זהירות, מוקשים. צואה ברחובות העיר | צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
ומה עושה אמא שמקללים את הבן שלה? לא יושבת בשקט, אפילו כשמדובר בתוקף צעיר בן 12. במיינט רחובות מדווחים כי כתב אישום הוגש כנגד תושבת העיר לאחר שריב בין שלושת ילדיה לבין קבוצת ילדים אחרת בגן השעשועים לא פסק. האם התערבה ועל פי כתב האישום לגדוע את הריב ולהיות המבוגר האחראי, נקלעה האישה למריבה והחלה גם היא לקלל את הילד. בשלב זה הפכה התקרית לאלימה, כאשר האם היכתה את הילד בפניו וחבטה בו בראשו.