למהלך הזה לא ציפה חיים ברוידא: מלאכת הרכבת הקואליציה עדיין בעיצומה, וחיים ברוידא מקבל תמיכה בלתי צפויה מיריבו המר בבחירות האחרונות, איש העסקים יקי ודמני.
3 צפייה בגלריה
צילומי ארכיון, פרטי
צילומי ארכיון, פרטי
צילומי ארכיון, פרטי
ודמני, יחד עם שותפו לסיעת "רעננה מכל הלב", חבר מועצת העיר, ארז ברט, הודיע בסוף השבוע כי למרות ש"המשא ומתן הקואליציוני עם ברוידא וסיעתו לא עלה יפה", הוא מתכוון לתמוך בקואליציה, גם ללא "תפקידים וג'ובים", כדבריו.
3 צפייה בגלריה
צילום: חן זמיר
צילום: חן זמיר
צילום: חן זמיר
משקעים אישיים
יממה לאחר שהצהיר אמונים במועצת העיר, בישיבה סוערת במיוחד (ראו את הסרטון המלא) כתב ודמני את הדברים הבאים: "אנחנו, שני הנציגים של רשימת 'רעננה מכל הלב', נשמח לתמוך בקואליציה מבלי שביקשנו לעצמנו סידור עבודה", כתב ודמני בפוסט ארוך ומנומק, "סידור העבודה היחיד שלנו הוא התנדבות למען הציבור הרענני ושירותו, מהקואליציה, או מהאופוזיציה. ירצו בנו ויציעו לנו נושאים שיש לנו בהם יתרונות ויכולות להוביל, נעשה זאת באהבה, מתוך הקואליציה וללא תמורה. לא יקבלו את גישתנו הממלכתית, לא סוף העולם. נשב באופוזיציה, נתמוך במהלכים לטובת העיר ונתנגד לכל מהלך מוטעה ושאינו מוצדק כלכלית או ציבורית".
ישיבת מועצת העיר המלאה. צילום: עירית רעננה
כזכור, במהלך מערכת הבחירות הסוערת שעברה רעננה, היה חיים ברוידא אחד מיריביו המרים של ודמני, אם לא המר שבהם. ודמני הרבה לתקוף את ברוידא במהלך הקמפיין שהגיע לשיא בהוצאת סרטון "מלגלג" נגד ברוידא. במהלך הסיבוב השני, אליו לא עלה ודמני, החליט האחרון לתמוך דווקא באיתן גינזבורג לראשות העירייה. היריבות בין שני המחנות התגברה לנוכח חבירתו של ניר קריסטל לברוידא, שעתיד לקבל תפקיד בכיר בקואליציה. בין מטה ודמני למטהו של ניר קריסטל יש משקעים רבים, שהגיעו עד כדי תלונה במשטרה שהגיש קריסטל נגד יו"ר מטה הבחירות של ודמני, רון סגל, שלטענתו "ניסה לנגוח בו".
"האמת היא", אומרים בכירים במערכת הפוליטית, "מי שקורא בין השורות בדבריו של ודמני יראה כי הוא למעשה מנסה ל'נטרל' את ניר קריסטל מההנהגה. בדבריו אומר ודמני כי על ברוידא יש למנות שני סגנים בשכר בלבד - את נציגי מר"צ והסיעות הדתיות. הוא מנמק זאת בכך שיש לאחות את הקרע בין הציבור הדתי לחילוני, כשלמעשה הוא מעוניין שקריסטל לא יהיה שותף בכיר בהנהגה".
3 צפייה בגלריה
צילום: יוגב עמרני, רפאל בן משה
צילום: יוגב עמרני, רפאל בן משה
צילום: יוגב עמרני, רפאל בן משה
תמיכה גורפת
כך או כך, ודמני וחבר סיעתו ארז ברט, לא מסתפקים בתמיכת סיעתם בלבד בברוידא, אלא קוראים לכל חברי המועצה לעשות כן: "אנו קוראים ליתר חברי המועצה לתמוך בקואליציה, מתוך שיקול של אחדות העיר וסיוע לראש העירייה הנבחר למלא את משימתו הכבדה והחשובה", אמר ודמני.
"זהו הזמן לשים את האגו בצד, להתנער מחלומות על סידורי עבודה וג׳ובים. זה הזמן לכל מי שחושב רק על עצמו ועל סידור העבודה שלו, להפסיק לחשק את ראש העיר ולהציב לפניו תנאים שפוגעים בסיכוי להוביל קואליציה רחבה שצריכה לשרת את טובת העיר ותושביה. זה הזמן לסייע לראש העיר להגשים את המנדט שנתן לו הציבור. אנו עושים זאת מתוך אחריות ומתוך אמונה שזו הדרך הנכונה".