מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
תושבת רעננה שקיבלה זיכוי של שקל בלבד מסניף איל מקיאג' בקניון רננים, תבעה, באמצעות עו"ד דקלה ברנס, את הרשת על שלא נתנה לה את העודף במזומן. בית משפט השלום בראשון לציון קיבל בשבוע שעבר את התביעה האישית של התושבת וחייב את איל מקיאג' לשלם סך כולל של של 16,040 שקלים. "חוק הגנת הצרכן נועד להגן על זכויותיהם של הצרכנים במדינת ישראל, ותביעות ייצוגיות מאפשרות להגשים מטרה זו", אמרה עו"ד ברנס למיינט רעננה. "זאת בין היתר על ידי אכיפת הוראות החוק על בתי עסק שאינם עומדים בו, ומתן פיצוי הולם ללקוחות אשר נפגעו כתוצאה מכך".
4 צפייה בגלריה
צילום: רועי רובינשטיין
צילום: רועי רובינשטיין
צילום: רועי רובינשטיין
הגשמים העזים שפקדו את ראשון לציון גרמו להצפות ברחבי העיר, אחת התופעות של מזג האוויר החורפי הייתה אורחת מכרסמת שנמלטה לביוב בניין מגורים, ויצאה מהפתח הלא נכון. הגבר המופתע סגר בבהלה את מכסה האסלה, לכד בתוכה את החולדה, והזעיק את איתי פוטש, לוכד מזיקים שמתמחה ב"אורחים" לא רצויים. פוטש, המכונה "איתי הלוכד", אמר למיינט ראשון לציון כי החולדה חדרה אל תוך הבית דרך צינור הביוב, תופעה שמתרחשת לעיתים קרובות במערכות גשמים עזות, ומשם יצאה אל השירותים.
גם במיינט הוד השרון מדווחים על התרחשויות מוזרות בשל הסערה. בעלי עסקים באיזור התעשייה נווה נאמן נדהמו לגלות כי רחוב שלם מוצף מנוזל מקציף שנפלט ממפעל סנו וצבע את הרחוב בקצף לבנבן. מחברת סנו מסבירים כי הסיבה לכך היא מים שחדרו לתוך המפעל, "צוות חירום של המפעל הוקפץ למקום מבעוד מועד וחיבר את משאבת החירום לבור ניקוז של מי הגשם, על מנת למנוע הצפה של חלקים נרחבים במפעל ומערכות חיוניות ועל ידי כך למנוע נזק כבד מאוד. משאבת החירום גרמה להקצפה של המים, אליהם השתחרר מעט נוזל כלים. מיד לאחר שגילינו את הממצאים סגרנו את המשאבה".
מעיריית הוד השרון נמסר: "מדובר כאמור בסבון ולא בחומר מסוכן ובשל זרימת המים המהירה הפך הסבון לקצף ובתוך כמה שעות התייבש ללא כל זרימה לירקון".
4 צפייה בגלריה
רחוב המסגר לאחר ההצפה | צילומים: פרטי
רחוב המסגר לאחר ההצפה | צילומים: פרטי
רחוב המסגר לאחר ההצפה | צילומים: פרטי
בהלת קניות מתרחשת בימים האחרונים במתחם ירקונים שבפתח תקוה, וזאת בעקבות מכירות החיסול הגדולות שמספקות החנויות בשל העובדה כי המתחם צפוי להיסגר לפי החלטה שיפוטית. במיינט פתח תקוה מדווחים כי המוני קונים הסתערו בשבוע האחרון על סניף H&O והשאירו אחריהם מהפכה, מאות קופסאות נעליים זרוקות על הרצפה ובלאגן גדול בכל החנות. סרטון שהעלה לדף הפייסבוק שלו אנטוני וולצ'קוב, שעובד במקום, מספק הצצה למצב הסניף במוצאי שבת לקראת סוף המשמרת.
במיינט חדרה מספרים על מ', שהגיע לחדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה, לאחר שאוזנו השמאלית נתלשה ממקומה במסגרת תאונת עבודה שהתרחשה במפעל בו עובד כחרט. מ' הובהל במהירות לחדר הניתוח, שם הצליחו להציל את אוזנו ולחברה חזרה. ד"ר יורם וולף, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית, אשר ניתח את מ', ציין:" מ' הגיע אלינו כאשר אוזנו השמאלית נתלשה כמעט לחלוטין ממקומה. נותר חיבור של כ-5-6 מ"מ בודדים. במהלך הניתוח הצלחנו לחבר את האוזן בצורה כמעט מושלמת. לאחר מכן טופל על ידי תרופות ושימוש בעלוקות במטרה למנוע קרישת דם. העובדה שהצלחנו לשמור על האוזן ולהחזירה למקומה היא בגדר נס".
4 צפייה בגלריה
ד"ר וולף לאחר הניתוח לשחזור האוזן | צילום: דוברות הלל יפה
ד"ר וולף לאחר הניתוח לשחזור האוזן | צילום: דוברות הלל יפה
ד"ר וולף לאחר הניתוח לשחזור האוזן | צילום: דוברות הלל יפה
נראה כי לא נשארה עין יבשה לנוכח לכתו בתחילת השבוע של הזמר האהוב יגאל בשן. התהילה הגדולה של יגאל בשן החלה ב-1970 אז הצטרף ללהקת פיקוד הצפון והפך לסולן הבלתי מעורער שלה. תקופה זו המשיכה עד לאמצע שנות ה-80, כשהופיע בהרכב "כמו צועני" ומאוחר יותר ב"הופה היי". באותן שנים הפכה נערה צעירה מקרית מוצקין לאחת מהמעריצות של הזמר המוכשר ויפה התואר. היא נסעה להופעות של בשן ברחבי הארץ, ניגבה את זיעתו על הבמה עם ממחטות אותן שמרה למזכרת, הכירה את משפחתו דרך סיפורים שגולל בפניה והוא הכיר את שלה מקרוב. בנוסף קיבלה ממנו טקסטים שהקדיש לה, ועטים עליהם התנוססה חתימתו. כיום אתי חן-ברייר בת 50, חברת קיבוץ ניר דוד, נשואה ואם לילדים. את הזיכרונות מאז היא שמרה במיכל זכוכית אטום.
4 צפייה בגלריה
"התייחס באהבה ובכבוד". חן-ברייר בצעירותה עם בשן, צילום: אלבום משפחתי
"התייחס באהבה ובכבוד". חן-ברייר בצעירותה עם בשן, צילום: אלבום משפחתי
"התייחס באהבה ובכבוד". חן-ברייר בצעירותה עם בשן, צילום: אלבום משפחתי
"המון שנים לא היינו בקשר, בגרתי והתבגרתי והגעתי לקיבוץ שבו גידלתי בעל, ילדים וקריירה. גם מפני שיגאל הפסיק להופיע נותק קשר", סיפרה חן-ברייר למיינט הקיבוץ. "אהבתי אותו מאוד בשנותיי הצעירות, הוא היה איש מצחיק ולבבי וגם מאוד מכבד את אלו שהעריצו אותו. כואב לי מאוד על מותו הטראגי".
בקיץ האחרון נפתח עמוד פייסבוק ליגאל בשן, חן-ברייר פרסמה אז פוסט מרגש שדיבר על שנות ההערצה לזמר, תוך ציון העובדה שזהו הווידוי ראשון שלה שרבים יגלו דרכו את הסיפור המשותף. כשהתבשרה על מותו של בשן הוסיפה לטקסט שכתבה בקיץ באחרון את הסיומת הבאה: "יגאל אהוב, היית חלק בלתי נפרד מחיי כמתבגרת ותודה לך על טוב ליבך וסבלנותך לכל השיגעונות שהיו לי. בדיוק חשבתי שחזרת להופיע ואני חייבת לך עוד הופעה אחת לפחות. פספסתי לנצח וזה כואב".