1 צפייה בגלריה
אפרת אריאלי להב | צילום: עיריית רעננה
אפרת אריאלי להב | צילום: עיריית רעננה
אפרת אריאלי להב | צילום: עיריית רעננה
אפרת אריאלי-להב, מנהלת משאבי אנוש והדרכה, הודיעה היום (ראשון) על פרישתה מהתפקיד. אריאלי-להב שימשה בתפקידה למעלה משנתיים, בהן הובילה פרויקטים בתחום משאבי האנוש והייתה שותפה בהתוויית התוכנית האסטרטגית לקידום "עירייה דיגיטלית".
כזכור, לפני שלושה שבועות הודיעה מנכ"לית העירייה, מיכל הירש-נגרי, על סיום תפקידה אחרי חמש שנים. בכך הייתה הסיפתח לשינויים בהנהלה הבכירה בעקבות חילופי השלטון בעיר. לפני שבועיים הודיע גם ראש מינהל ההנדסה בעירייה, תומר היימן, כי הוא עוזב ופונה ל"דרך חדשה".
מהעירייה נמסר כי בין הפרויקטים המרכזיים שהובילה אריאלי-להב נמצאת תוכנת משאבי אנוש/שכר, שתאפשר לראשונה אחידות ופישוט בממשקי העבודה מול השכר על בסיס פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת. כמו כן, הובילה את פיתוחו של הפורטל הארגוני, שיושק בתקופה הקרובה ויאפשר לעובדים נגישות למידע ארגוני חוצה-אגפים, קיום שיח פנים ארגוני, במה לחשיבה ולהעלאת רעיונות יצירתיים.
קודם תפקידה בעירייה שימשה כמנהלת אגף פיתוח משאבי אנוש והדרכה וכמנהלת ביה"ס למנהיגות בשירות ובמכירות בחברת "בזק", כסמנכ"ל שירות ותפעול בחברת "בזק און ליין" וכמנהלת תחום מוקדים בחברת "טלדור מערכות מחשבים".
אריאלי-להב: "אני מבקשת להודות לעיריית רעננה על האמון שניתן בי מאז נבחרתי לתפקיד ועל שנתיים רבות משמעות עבורי, שבהן הייתה לי ההזדמנות להוביל ולהשפיע על איכות חיי העובדים ועל התפתחותם האישית והמקצועית. אני מאחלת לעובדי העירייה המסורים, שהינם הנכס החשוב והיקר ביותר בארגון, המשך הצלחה ועשייה פוריה למען העיר רעננה ותושביה".