1 צפייה בגלריה
פרי נתיב. נפרדת אחרי 30 שנה | צילום: דוברות עיריית רעננה
פרי נתיב. נפרדת אחרי 30 שנה | צילום: דוברות עיריית רעננה
פרי נתיב. נפרדת אחרי 30 שנה | צילום: דוברות עיריית רעננה
סמנכ"לית עיריית רעננה, פרי נתיב, הודיעה כי תסיים את עבודתה בעירייה אחרי 30 שנה. מדובר בגורם בכיר רביעי שפורש מתפקידו מאז הבחירות וקדמו לה מנכ"לית העירייה מיכל הירש-נגרי, ראש מינהל ההנדסה תומר היימן ומנהלת אגף משאבי אנוש אפרת אריאלי להב.
נתיב הודיעה לראש העירייה חיים ברוידא ולמנכ"ל העירייה כי תסיים את תפקידה בסוף חודש מרץ. הבוקר (ד') היא העבירה מכתב בנושא גם למנהלי אגפי העירייה.
נתיב החלה את עבודתה בעיריית רעננה ב-1989, עם בחירתו של זאב בילסקי לראשות העירייה, ומאז מילאה שורה ארוכה של תפקידים במגוון תחומים.
בעשר השנים האחרונות משמשת נתיב כסמנכ"לית העירייה. ניהלה את אגף משאבי אנוש והדרכה והתאמתו לאתגרי העת החדשה, את האירועים העירוניים ועוד עשרות תחומים בארגון. בשנים האחרונות התמקדה בניהול מנהלת העסקים, באסטרטגיה, הסברה ותקשורת, ובין היתר הובילה את התוכנית האסטרטגית לעיר חכמה ועירייה דיגיטלית.
"באתי באפריל 1989. נעתרתי להצעתו של זאביק וחשבתי, נו טוב. שנה – שנתיים. מקסימום, ומאז עברו 30 שנה. והשאר היסטוריה", כתבה נתיב. "באתי, הצצתי ונפגעתי. נדבקתי בחיידק. נפלתי בשבי העבודה הציבורית, למען העיר ותושביה ולמען שותפיי, עמיתי וחבריי בעירייה. מאז ועד עצם הימים האלה, הגעתי לעירייה יום יום עם ברק בעיניים, עם שמחה בלב ובתחושת שליחות לעשות את המיטב למען רעננה, העיר והקהילה ולמען הארגון ועובדיו".
"ב-31.3.2019 אסיים את עבודתי בעירייה", היא הוסיפה. "אני עדיין כאן עבור כל אחת ואחד מכם. וכך אהיה תמיד, בין עם אהיה בעירייה או מחוצה לה. אתם הייתם ואתם תישארו תמיד בלבי".