"ערה?" נוסח עיריית רעננה. אתמול (ראשון) העלה הצוות הדיגיטלי של העירייה המתפעל את דף הפייסבוק העירוני בדיחה על חשבונה של הוד השרון במסגרת שבוע הכפילים המצויין השבוע ברחבי הפייסבוק.
2 צפייה בגלריה
צילומים: קובי וולף ודוברות עירית רעננה
צילומים: קובי וולף ודוברות עירית רעננה
צילומים: קובי וולף ודוברות עירית רעננה
הצוות הדיגיטלי שינה את תמונת הנושא של העמוד ללוגו של עיריית אטלנטה, העיר התאומה של רעננה, וכתב: "לכבוד שבוע הכפילים: הידעת? - רעננה ואטלנטה ערים תאומות. עיריית הוד השרון, שלחנו לכם את הלוגו שלנו במייל".
הרקע לעקיצה המכוונת הוא, לדברי גורמים בעירייה, "במהלך כל קמפיין הבחירות המוניצפליות 'הקפידו' המועמדים השונים להסתכל אל רעננה בהערצה וכמושא לקנאה, אז הרמנו את הכפפה ואין לנו שום בעיה שאנחנו נהיה הידוען שהם חושבים שהוא דומה להם".
2 צפייה בגלריה
צילום: מסך
צילום: מסך
צילום: מסך
כידוע, שבוע הדופלגנגר (שבוע הכפילים), הוא אירוע מקוון המתרחש בשבוע הראשון בחודש פברואר, מיום ראשון ועד יום שבת, ובמסגרתו מחליפים משתמשים ברשתות החברתיות את תמונת הפרופיל שלהם בזו של ידוען הדומה להם במראהו.
בדיחות ופוסטים הומוריסטיים על חשבון ערים שונות לא חדשות במרחבי הרשתות החברתיות. כזכור, לפני חודש בלבד, מנהלי עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב-יפו תייגו דקה אחרי תחילת השנה האזרחית החדשה את עיריית ירושלים בפוסט וכתבו את המילה "ערה?". הפוסט ההומריסטי שגרר עשרות אלפי תגובות סחף את הרשת היווה ללא ספק את התשתית לבדיחה המקומית בין שתי הערים בשרון.