בעקבות הגשת כתב האישום, החליט בימ"ש השלום לתעבורה בת"א כי, הנאשם בן ה-27 תושב רעננה יישאר במעצר עד החלטה אחרת בגין, הימלטות משוטר ונהיגה בפסילה.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
בתאריך 21.2.19 כשהוא רכוב על אופנוע, התבקש הנאשם לעצור בצד הדרך לבדיקה. עת הבדיקה בכביש 2 לכיוון כביש 5, טען הנאשם כי אין בידיו מסמכים מזהים והחל להימלט מהשוטר כשהוא רכוב על האופנוע ואינו שהה להוראות השוטר לעצור, לאחר סריקות הנאשם לא אותר.
במהלך הימים האחרונים בוצעו ע"י בלשי וחוקרי אגף התנועה פעולות חקירה ואיתור שהובילו אל הנאשם. אתמול (רביעי), עם מעצרו של החשוד בן ה-27 תושב רעננה, החלה חקירתו באמצעות חוקרי אגף התנועה.
היום בבוקר באמצעות יחידת תביעות תעבורה של משטרת ישראל הוגש נגדו כתב אישום בגין: נהיגה בזמן פסילה, אי ציות לשוטר במדים, רישיון נהיגה שפקע מעל 6 חודשים וכן רישיון רכב שפקע.
כאמור, בהחלטתו קבע בימ"ש כי לאור הנסיבות יוארך מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת, תוך הנימוק העולה מפרוטוקול ההחלטה של בימ"ש: " לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ולאחר שעיינתי בעברו התעברותי של המשיב, אשר נוהג משנת 2010, לחובתו 14 הרשעות קודמות, בין הרשעותיו נהיגה בזמן פסילה ואי ציות לשוטר...הגעתי לכלל מסקנה כי קיימת עילת מעצר כנגד המשיב בשל מסוכנותו וזאת לאחר שנמצא כי קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחונו של אדם או בטחון הציבור".
אכן בימים אלו, כשנגע תאונות הדרכים משתולל וגובה קורבנות רבים חובה על בימ"ש לסייע במאבק למניעת המסוכנות הנשקפת מנהגים עבריינים, בין השאר באמצעות הרחקתם מהכביש".