לאחר שנים שבהם לא חודש הפארק הראשון בשרון הממוקם בפאתי העיר החליט ראש עיריית רעננה חיים ברוידא שהגיע הזמן לעשות מקצה שיפורים בפארק הוותיק.
1 צפייה בגלריה
פארק רעננה | צילום: עיריית רעננה
פארק רעננה | צילום: עיריית רעננה
פארק רעננה | צילום: עיריית רעננה
בהודעה שפרסם ברוידא בפוסט השבועי שלו הוא חשף כי מתוכננים מספר שינויים בפארק שישדרגו אותו, כאמור, לאחר שנים רבות. בין השינויים שמנה ברוידא: סלילת שני שבילים חדשים (שביל חדש המחבר את הדרך המרכזית למגרשי הכדורסל כבר נסלל ושביל נוסף שייחבר בין מגרשי הספורט בפארק שייסלל מייד אחרי החג), הצללות לפארק חברים ולמתקני הספורט, חידוש רחבת האגם שתשמש לריקודי עם ועוד.
המזרקות בנווה זמר. צילום: עיריית רעננה:
ברוידא: "צוות ההיגוי לשדרוג הפארק שלנו התכנס זה מכבר והחל לגבש תוכנית פעולה בחשיבה על חדשנות, תרבות פנאי וטיפוח מקיף. אני שמח לבשר כי בימים אלו סיימנו לחדש את רחבת האגם שתשמש בקרוב לריקודי עם ולמחולות.
"לקראת האביב והחג, הוחזרו ההצללות לפארק חברים ולמתקני המשחק בספורט. השקענו בניקיון, תחזוקה וקישוט הפארק. כחלק ממערך ההנגשה בפארק, הקמנו שביל חדש המחבר את הדרך המרכזית למגרשי הכדורסל. בשבוע הבא ייבנה שביל נוסף שיחבר בין המגרשים, כך שתתאפשר נגישות חופשית לכל מגרשי הספורט בפארק.
"אני גאה לומר כי מיושמת הנחיה שלי לפעול בכוח אדם מקרב עובדי העירייה כך שהעבודות יתבצעו מתוך העירייה, באמצעות עובדי הפארק, וללא קבלנים חיצונים. בחול המועד נחנוך את המיזרקות בספורטק לעונה זו, והם יופעלו בין השעות 10:00- 20:00".