מר"צ באופוזיציה או לא, לראש עיריית רעננה חיים ברוידא יש גם פתרון לבילויים בסופי השבוע ברעננה. בפוסט השבועי שהעלה אמש (מוצ"ש) הבהיר ראש העירייה כי הוא מתכוון להסיר חסמי ביורוקרטיה ולהפוך את אזור התעשייה בעיר למוקד בילויים עבור צעירים ומשפחות. "אין שום סיבה שצעירי רעננה יבלו במקום אחר", כתב.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
כידוע, רעננה בשל הרכב האוכלוסיה המגוון שבה, נחשבת לעיר שמרנית באזור השרון בכל הקשור לחילולי שבת במרחב הציבורי. הדבר נכון בעיקר לרחוב הראשי בעיר, אחוזה, שבמשך שנים נחשב לרחוב "שומר שבת" כאשר אין אפילו פיצוציה אחת הפתוחה בו (בניגוד להרצליה וכפר סבא למשל). ברוידא לא מתכוון לשנות את הנוהג, אך מתכוון להפוך את אזור התעשיה בעיר למוקד בילוים בשבתות ובסופי השבוע, בעיקר על ידי הסרת חסמים וסיוע ביוזמות פרטיות להחייאת האזור.
לטענת ברוידא, נכון להיום המצב באזור התעשייה מבחינת בילויים הוא "טיפה בים", אך כאמור, הוא מתכווון לפעול לשינוי המצב: "ביקרתי היום (שבת א.א) ב'פאצו' שבאזור התעשייה. אירוע של שבת במדרחוב, שאורגן ביוזמת בעלי המקום", כתב ברוידא בפוסט השבועי שלו, "כיף לראות קבוצות של צעירים יושבים לשתות כוס בירה ומנצלים את השבת מבלי הצורך לנסוע רחוק ולצאת מרעננה. כיום זו רק טיפה בים.
"אנו מתחילים לפעול להתעוררות של איזור התעשייה שלנו, שקיים בו פוטנציאל עצום לשמש מרכז בילויים לצעירים ולמשפחות, גם בסופי השבוע. ישנם בעלי עסקים מצויינים בעלי יוזמות נפלאות ואנו מחוייבים לאפשר להם לפעול עם כמה שפחות חסמי ביורוקרטיה. לספק להם את הפלטפורמה הראויה לתת לצעירי רעננה את המקום לבלות בו".