פני העיר משתדרגים: ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, החליט כי שלושת מגדלי המים ברעננה, סמלה הרשמי של העיר, יאויירו בציורי קיר (גרפיטי) מיוחדים שיתנו להם את הכבוד הראוי.
2 צפייה בגלריה
צילומים: עיריית רעננה
צילומים: עיריית רעננה
צילומים: עיריית רעננה
כידוע, שלושת מגדלי המים ברעננה (האחד במרכז העיר, בתוך מתחם משרדי העירייה. השני - ברחוב בית השואבה, בחלקה המערבי של העיר. והשלישי - ברחוב הרב אפרים, בחלקה המזרחי של העיר) עברו שימור היסטורי לאחרונה, וכעת הוחלט לעטרם בציור שונה המאפיין אותו ומשתלב באזור שבו הוא מצוי.
ברוידא: "מגדלי המים מימי המושבה הם סימלה הרישמי של רעננה. המגדלים הם חלק ממערך השימור ההיסטורי. לאחרונה ביקשתי לבחון כיצד יראו המגדלים אם יקבלו מעטפת של גרפיטי. כל אחד עם מאפיין של ציור שונה. המודל הראשון מבוצע בימים אלה במגדל המים ברחוב מגדל. ציורי הגרפיטי בחלק התחתון של מגדל המים הסתיימו ובקרוב יעוטר גם החלק העליון. תודה לצוותים שעמלים על המלאכה".
אתגר שיקומי
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
בנוסף, החליט ברוידא, סוף סוף לטפל בחזית הבניין המתקלף ברחוב אחוזה פינת ז'בוטינסקי "שכיער את האזור כולו". ברוידא הסיר את החסמים הביורקרטים שמנעו את שיפוצו עד כה: "אחד הבניינים הראשונים שראיתי עם כניסתי לתפקיד כאתגר לשיקום החזית שלו שוכן באחוזה פינת ז'בוטינסקי", כתב ברוידא בפוסט השבועי והוסיף, "מעטפת הבנין העשויה מפסיפס התקלפה ברבות השנים וכיערה את האזור. לאחרונה פעלתי להסיר חסמים. בימים אלה במסגרת שינויים שיבוצעו בבנין תטופל גם החזית החיצונית שתעניק מראה חדש ואסתטי לאזור כולו".