בתקופה האחרונה מדווחים תושבים ברעננה ובאזור השרון על אדם מסוכן שמסתובב ברחבי הערים השונות, מאיים, מקלל, יורק ותוקף תושבים. השבוע הוא חשוד שתקף תושבת הוד השרון במעלית בניין ברחוב הבנים. תלונות נוספות לגביו הגיעו כבר לפני חודש, ואתמול בלילה נעצר ע"י השוטרים תושב הרצליה בן 35 החשוד במעשים. החשוד הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בפ"ת ומעצרו הוארך עד מחר. החקירה נמשכת.
אור, תושבת הוד השרון, הותקפה השבוע על ידי אדם אלמוני במעלית של בניין המשרדים ברחוב הבנים 14 בו היא עובדת. כשגילתה שמדובר בתקיפות חוזרות, פרסמה את תמונתו בפייסבוק וגילתה שהוא הספיק לתקוף אנשים נוספים בעיר.
2 צפייה בגלריה
הכניסו גם אצבעות לפיו של הקשיש. תיעוד מהאלימות כלפי המטופלים, צילום: דוברות המשטרה
הכניסו גם אצבעות לפיו של הקשיש. תיעוד מהאלימות כלפי המטופלים, צילום: דוברות המשטרה
הכניסו גם אצבעות לפיו של הקשיש. תיעוד מהאלימות כלפי המטופלים, צילום: דוברות המשטרה
"ביום ראשון השבוע הגעתי לבניין ברחוב הבנים בעיר", היא מספרת את השתלשלות המקרה. "יש בבניין הזה המון עובדים ובעיקר עובדות. נכנסתי למעלית עם אישה מבוגרת ואז נכנס אדם לא מזוהה, כהה עור, גבוה וחסון עם קעקועים וישר תקף בבוטות וקללות את האישה המבוגרת ושאל אותה 'מה הסיפור שלך יא שרמוטה? מה את רוצה ממני?'.
האישה הסבירה לו בנימוס שהיא כלל לא דיברה. הוא המשיך ושאל אותה שאלות וכשהיא לא ענתה הוא תקף אותה בקללות. כשהתערבתי וביקשתי להרגיע אותו הוא קילל גם אותי וירק לעברנו. הבנו שאנחנו במצב בעייתי.
"האישה ירדה בקומה הראשונה ואני קפאתי במקומי מפחד. הוא קילל אותי איים עליי ירק עליי ואני התרחקתי ממנו כמה שאפשר, אבל היינו בתוך מעלית אז לא היה לי לאן לברוח, הוא התקרב אליי לקח את הידיים שלי והצמיד אותם לפנים שלי וצרח "אני אזיין אותך" וקילל "יא זונה". כשהמעלית עצרה הוא נתן לי לצאת כשהוא מקלל ויורק לעברי.
"כשיצאתי מהמעלית הייתי המומה ורעדתי, מיד התקשרתי למשטרה להתלונן על תקיפה. אישה שעברה במקום ושמעה אותי אמרה לי 'מה גם אותך הוא תקף?'. הייתי בהלם. התברר לי שהאדם הזה לא עובד בשום משרד, הוא פשוט מסתובב בבניין הזה ולפעמים ישן במדרגות.
"עובדים התלוננו עליו כבר כמה פעמים ואילו המנקה של הבניין התלוננה פעמיים לאחר שחנק אותה במעלית. הסיפורים מספרים שהוא הטריד ילד, ירק על אדם מבוגר, מאיים על אנשים ובועט בדלתות. כשפרסמתי את הסיפור ברשת קיבלתי הרבה תגובות של אנשים שמכירים את התוקף הזה והותקפו על ידו. אני מקווה שהמשטרה תמצא אותו ותפעל בעניין במהירות".
2 צפייה בגלריה
גבר תוקף אישה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
גבר תוקף אישה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
גבר תוקף אישה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
התושבת כאמור, הזהירה את הציבור ופרסמה את פרטי המקרה ברשתות החברתיות וקיבלה עשרות תגובות מזדהות. "נתקלתי בו לפני חודש במעלית, התנהג מפחיד ונורא, צריך לדווח למשטרה", כתבה תושבת.
תושבת נוספת הגיבה: "לפני חודש פרסמו את תמונתו בבניין כי הוא הטריד מינית כמה בחורות, לא ברור איך לא תופסים אותו כבר".
"אין הרתעה. מחכים שהוא יאנוס/ידקור/ירצח ורק אז תגיע ניידת שתעצור אותו, הוא יישן במעצר ובבוקר כבר ישוחרר. מדינת חלם. לפני חודש הוא היה אצלנו והטריד ילד בכתה ה'!", הגיבה אישה נוספת. "נפגשתי איתו בתחנה בנווה נאמן הוא דחף בחורה וקילל. ממש פחד אימים". "הוא רדף אחריי קילל ואיים לשרוף אותי, הוצאתי צו הרחקה מהמשטרה, הוא מסוכן ומפחיד".
תושבת רעננה הגיבה: "הוא תקף אותי ואת גיסתי בחנייה של הבנין קילל גידף ואף שלף סכין ירק עלינו וזרק פחית בירה הוא איים להשחית לי את הפרצוף. קרא לנו יהודיות מסריחות שנחזור לשואה ונצא מהאדמה הכבושה. פתנו קריאה ב-106, לצערי הוא ברח".
האדם 1.75, כהה עור, גוף חסון, קעקוע בידו השמאלית, לבש כובע מצחייה ג'ינס וטישרט, מדבר בשפה הערבית.
כאמור, החשוד נעצר ומעצרו הוארך.