ענת פרנסיס מונתה למנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית רעננה. פרנסיס מונתה לתפקיד לאחר שהתמודדה במכרז פומבי ונבחרה על ידי ועדת המכרזים מבין עשרות מועמדים.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
פרנסיס, בעלת ניסיון רב שנים בתחום משאבי האנוש, החלה את עבודתה בעיריית רעננה לפני כשש שנים במהלכן מילאה מספר תפקידי מפתח בהם מנהלת יחידת כוח אדם, מנהלת מחלקת משאבי האנוש ובתפקידה האחרון מ"מ מנהלת אגף משאבי האנוש עם פרישה של אפרת אריאלי להב. טרם עבודתה בעיריית רעננה מילאה תפקידים שונים בתחום משאבי אנוש בעיריית רמת גן ובחברת בזק.
כמנהלת אגף משאבי האנוש בעירייה, תהיה אחראית פרנסיס על התווית המדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי בעירייה, ובכלל זאת, הובלת תהליכים ארגוניים, תכנון אסטרטגי וקביעת מטרות ויעדים בתחום משאבי האנוש וההדרכה, ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים קליטת עובדים חדשים וניהול תקני משאבי האנוש. כן תהיה אחראית פרנסיס על מערך ההדרכה ותחום רווחת העובדים, יחסי העבודה והמבנה הארגוני בעירייה ובנייה ויישום נוהלי עבודה בתחום משאבי האנוש בכפוף לחוקת העבודה.
לפרנסיס תואר ראשון בהצטיינות יתרה בחוג משולב במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בהצטיינות יתרה בלימודי עבודה, מאוניברסיטת תל אביב.
ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא ברך את ענת פרנסיס על מינויה: "אני גאה ושמח על מינויה של ענת פרנסיס לתפקיד מרכזי ואסטרטגי בעירייה. אני בטוח כי כישוריה ושלבי צמיחתה בארגון בשילוב עם היכרותה המעמיקה עם תחום משאבי האנוש ככלל, ובעירייה בפרט, יתרמו ויביאו להצלחתה המיטבית בתפקיד".