דיווח שהתקבל במשטרת ישראל על פריצה לרכב בחניון מתחם G ברחוב ויצמן בכפר סבא, הוביל למעצרו של גבר מטול כרם.
מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום ומתיעוד מצלמות האבטחה התברר כי החשוד הגיע לחניון ופרץ לרכב באמצעות שלט אוניברסלי. זמן קצר לאחר מכן, הגיעה בעלת הרכב לרכבה והבחינה בחשוד כשהוא יוצא מהרכב. בין השניים החל ויכוח ולאחר מספר דקות החשוד נמלט מהמקום.
1 צפייה בגלריה
ניסיון הפריצה למכונית במתחם G
ניסיון הפריצה למכונית במתחם G
ניסיון הפריצה למכונית במתחם G
שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות נרחבות אחר החשוד ואכן הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן ברחוב אברבנאל בכפר סבא. כשהתבקש על ידי השוטרים להזדהות, הזדהה בשם של אחר.
בחיפוש שערכו השוטרים הם מצאו אצל החשוד תעודת זהות מזויפת השייכת לאחר ורכוש החשוד כגנוב כגון: מפתחות ושלט של רכב, משקפי שמש, טבעת בצבע כסף, טבעת נוספת בשיבוץ אבנים ושרשרת עם הכיתוב "אמא".
חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף שהתרחש כשעה קודם לכן, ממנו עולה כי החשוד נכנס לבית חולים מאיר בכפר סבא וגנב טלפון נייד של מטופלת באחת המחלקות בבית החולים.
החשוד נעצר כאמור ביום 2.5.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקוה. לפני מספר ימים הוגש נגדו כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, הפרעת שוטר והחזקת רכוש החשוד כגנוב. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.