ילדים רבים מחכים ליום הולדתם וחולמים על המתנות שיקבלו. תומר ואור לוי, אחים בני עשר ושבע מרעננה, החליטו לוותר על מתנות לעצמם, וביקשו ביום הולדתם מהאורחים לתת להם 50 שקלים בלבד, שייתרמו למטרה טובה. הם אספו 2,000 שקלים והחליטו לתרום אותם לבית לוינשטיין.
1 צפייה בגלריה
צילום: נעמה מידן
צילום: נעמה מידן
צילום: נעמה מידן
נעמה, אמם של השניים, שלומדים בבית הספר פעמונים בעיר, יצרה לאחר יום ההולדת קשר עם המחלקה לשיקום ילדים ונוער בבית לוינשטיין, וביקשה לחשוב על מתנה בעלת ערך, שהילדים המאושפזים יוכלו ליהנות ממנה. בסופו של דבר נרכש אייפד מתקדם, שעליו תותקן אפליקציה ייעודית, שתסייע בתהליך השיקום של הילדים המאושפזים במחלקה. תומר ואור הגיעו עם אמם נעמה למחלקה, נרגשים מאוד, עם מתנתם, ועם המון סוכריות לחלק לילדים. שם הם פגשו את ד"ר שרון שקלאי, מנהלת המחלקה לשיקום ילדים ונוער. הם עברו ילד ילד ובירכו אותו באיחולי החלמה.
ד"ר שקלאי: "שמחנו מאוד לקבל את התרומה הנדיבה של תומר ואור. האייפד שנרכש ישמש את הילדים המאושפזים במהלך טיפולי השיקום, ובמיוחד בתחום התקשורת החלופית. הרעיון והביצוע מרגשים ומעוררים השראה. כל הכבוד להם".
האם נעמה אמא סיפרה: "אני גאה בהם. הם היו בוגרים מאוד, והסתובבו בשמחה ובגאווה בבית החולים. היה להם חשוב לדעת מה יעשו הילדים באייפד הזה, וכששמעו איך זה יקל עליהם בשיקום, הם התרגשו ממש. אור כבר אמר כי בשנה הבאה הוא רוצה לתרום את כספי יום ההולדת שלו למען בעלי חיים".
למה דווקא בית לוינשטיין? "אני ילידת רעננה וזה מוסד רענני ותיק, שנגיש לילדים. רציתי שהם יחוו את מעשה הנתינה בעצמם".