בשבועות האחרונים התקבלו במשטרת ישראל תלונות מקטינים מאזור השרון שמסרו כי גבר ביצע בהם עבירות מין. בחקירה אינטנסיבית ומאומצת ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתפתחים, חוקרי המשטרה זיהו את החשוד והוא נעצר ביום 12.5.19.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
מחקירת המשטרה עולה כי ביום 5.4.19 החשוד פגש בפארק באזור השרון בקטין (10). החשוד שוחח עם הקטין, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב כסוקר של משרד הבריאות ושאל אותו שאלות בתחום הרפואה. בהמשך, החשוד שאל את הקטין שאלות בנושא ברית מילה ושאל את הקטין האם זה מעניין אותו והמשיך ושאל את הקטין האם הוא מעוניין לראות את איבר מינו שאינו נימול. הקטין סירב. בתגובה אמר לו החשוד: "אתה בטוח? רוב הילדים רוצים לראות". החשוד חזר על הצעתו מס' רב של פעמים תוך שהוא מציע לקטין ללכת איתו למקום מסתור.
חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף מיום 16.4.19. באותו יום חזר קטין נוסף (11) מבית הספר לביתו באחד מיישובי השרון. הקטין פגש בחשוד בסמוך לפארק והחשוד הציג עצמו כד"ר העובד במשרד החינוך וביקש מהקטין להשיב לו על מס' שאלות בסקר שהוא עורך ולהתלוות אליו. שוב ובשיטה דומה, החשוד שאל את הקטין שאלות בנושאי רפואה. בהמשך, שאל את הקטין "איזה ניתוח גברים הכי מעדיפים?" והשיב "הברית". החשוד ביקש מהקטין להראות לו את איבר מינו כדי שיראה לו היכן חותכים לתינוק בברית המילה. משסירב הקטין, החשוד הפציר בו להוריד את מכנסיו ותחתוניו תוך שהוא מפציר בו כי אין איש בסביבה וכי זה יהיה לזמן קצר. משהמשיך הקטין בסירובו, החשוד ניסה להוריד את מכנסיו ותחתוניו של הקטין. הקטין ברח מהמקום והחשוד רץ אחריו עד שחדל ממעשיו.
מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום שישי 17.5.19 הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך ב-4 ימים. היום הוגש נגד החשוד כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של ניסיון מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים והטרדה מינית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.