בערב יום חמישי האחרון הגיעה ענת הולנדר-פלד למחלקת היולדות במרכז הרפואי מאיר ביחד עם חן בעלה, נרגשים לקראת הלידה הצפויה. עבור הזוג הייתה זו הלידה הראשונה, וההתרגשות רק הלכה וגדלה.
1 צפייה בגלריה
צילום: בית חולים מאיר
צילום: בית חולים מאיר
צילום: בית חולים מאיר
אלא שבעוד ענת שוהה בחדר הלידה וממתינה בסבלנות, הגיעה גיסתה ואחותו של חן, עינב הולנדר, כדי ללדת בעצמה – שבועיים לפני המועד המשוער. עינב, שלה זו לידה שלישית, מספרת: "כשהגעתי בעשר וחצי כבר ידעתי שענת כאן. הלידה הגיעה בהפתעה ובמקרה הכנתי את תיק הלידה. ממש לא חשבתי שאלד שבועיים לפני הזמן. אבל אז התחילו הצירים וילדתי אחרי מספר שעות".
אחרי כמה שעות בחדר לידה, ילדה ענת בת בשעה טובה בשם אורי, ואילו עינב ילדה את עומר 12 שעות בדיוק לאחר גיסתה. השתיים לא הסתירו את שביעות רצונן מהצוות שטיפל בהן בחדר הלידה.
ענת: "במהלך הלידה הארוכה אירנה המיילדת המדהימה ליוותה אותי, ברגעים המותחים ולעיתים כואבים, הפגינה סבלנות יוצאת דופן. כשהלידה הפכה לפעילה במיוחד, בדיוק בחילופי משמרות, הגיחה המיילדת ורד מבעד לווילון. מאותו רגע ידעתי שהלידה תהיה קלה, כי ורד הכינה אותי בקורס הכנה ללידה בדיוק לרגע הזה ואז הייתה איתי עד שהקטנה הייתה בחוץ. במקצועיות ובמסירות שאין כמוהן, טיפלה בי ובה מעל ומעבר ועל כך אני רוצה להודות".
עינב: "רננה המיילדת הייתה מדהימה. מהרגע שהגענו לחדר לידה רננה קיבלה אותנו בחיוך ובאכפתיות אין סופית. היה לה חשוב להיות אתנו בכל הרגעים החשובים בלידה, היא עשתה הכל כדי שהלידה תהיה כמו שאנחנו רוצים. למרות שהמשמרת שלה הסתיימה, היא החליטה להישאר אתנו עד הסוף. בכזאת אכפתיות לא נתקלנו בשום מקום".
מלבד ההורים המאושרים, מי שעוד לא הסתירו את התרגשותם לאחר שזכו לשתי נכדות ב-12 שעות הם הסבתא והסבא, חיה וירוחם הולנדר: "לקראת סוף השבוע קיבלנו מתנה מדהימה מבתנו ענת - תינוקת מקסימה. כלתנו עינב קצת הקדימה ולקראת כניסת השבת ילדה גם היא בת מקסימה. שתיים במכה - אושר ענק".