כ-83.8% מהתלמידים ברעננה היו זכאים לבגרות בשנת הלימודים תשע"ח, שנת הלימודים הקודמת (2018) מתוכם, כ-32.3% אחוז מהזכאים סיימו בגרות עם חמש יחידות במתמטיקה. כך עולה מנתוני "התמונה החינוכית" של משרד החינוך לגבי הישגי התלמידים בשנת הלימודים תשע"ח (2018-2017).
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
על פי הפרסום, ברעננה ישנם 3,504 תלמידי תיכון ומדובר בירידה נוספת מהנתונים אשתקד אז היו זכאים כ-84.7% אחוזים מתלמידי התיכון בעיר. יחד עם זאת בגזרת מסיימי הבגרות עם חמש יחידות במתמטיקה נרשמה עליה: כאשר אשתקד סיימו בגרות עם חמש יחידות 29.3% בלבד (לעומת 32.3% מהנתונים אשתקד).
ומה קורה בשאר הערים בשרון?
מניתוח יתר ערי השרון עולה כי רעננה נמצאת במקום האחרון כאשר מובילת הטבלה באזור השרון היא הרצליה אשר מתגאה בנתונים של 89.2 אחוזים ולא פחות מ-33 אחוזים מסיימי בגרות במתמטיקה. הוד השרון נמצאת אחריה עם 86.8 אחוזים זכאים ו- 26.7% שסיימו בגרות חמש יחידות במתמטיקה. ואילו כפר סבא ממוקמת בשתי עשיריות האחוז מעל רעננה עם נתונים של 84% זכאי תעודת בגרות, אך עם 25% שסיימו בגרות חמש יחידות במתמטיקה.
מעיריית רעננה נמסר: "ראש העיר חיים ברוידא הציב את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני וכראייה מחזיק בעצמו בתיק החינוך. ״אני מתכוון לתת לנושא החינוך העירוני את מלוא תשומת הלב לו הוא ראוי. הכל מתחיל בחינוך ומה שנעניק לילדינו בשנים בהן הם מצויים במסגרות העירוניות יכוון וילווה אותם כל החיים. יש לציין, כי בימים אלו נכנסת לתפקידה ראש אגף חינוך חדשה, רויטל שפירא כחלק מרכזי לשינוי שראש העיר מבקש להביא ביוזמה, בחשיבה לחדשנות בהעשרה וראיה אל העתיד. יחד נצעיד את החינוך בעיר קדימה ונחזיר את ברעננה להובלה בראש הטבלה״.