לאחרונה הושקה מחדש חנות ESRA כמעט חדש, שמפעילה עמותת ESAR ברעננה, (עמותת ע.ז.ר.ה – איגוד דוברי אנגלית) כחלק מפעילותה לצמצום פערים חברתיים וחינוכיים בחברה.
2 צפייה בגלריה
צילום: עמותת עזרה
צילום: עמותת עזרה
צילום: עמותת עזרה
החנות, שהושקה במתכונת מחודשת לאחר שעברה שיפוץ מקיף, מציעה למכירה פרטי אספנות, כלי בית, ביגוד, אקססטוריז ועוד, הנמכרים במחירים סמליים ובה מועסקים אנשים עם צרכים מיוחדים בשיתוף עם בית אקשטיין. הכנסות החנות הינן קודש למען פרויקטים חברתיים בתחום החינוך והרווחה.
ראש העירייה חיים ברוידא נפגש באירוע ההשקה עם צוות הנהלת העמותה, היו"ר טרי מוריס, סגנו, גלניס ברטפילד והמנכ"לית סאני מרשנסקי, וכן עם מנהל החנות גיורא פריד והמתנדבים – סטיוארט מילר, סטיבן ג'יקובס ולורנס ברטפילד.
2 צפייה בגלריה
צילום: עמותת עזרה
צילום: עמותת עזרה
צילום: עמותת עזרה
כן נכחה באירוע המעצבת שלומית זלדמן, שעיצבה את החנות בהתנדבות ואף זכתה לקבל תעודת הוקרה על כך באירוע. במפגש, הציגו אנשי העמותה את פעילות העמותה הנרחבת בעיר בין היתר בסיוע לעולים חדשים ממדינות דוברות אנגלית בקליטתם בעיר ובהשתלבותם החברתית, וכן בסיוע לאוכלוסיות חלשות בעיר ובכל הארץ.
ברוידא ברך את אנשי העמותה על פועלם למען העולים ולצמצום הפערים בחברה, וציין לחיוב את הקשר החם ושיתוף הפעולה של העמותה עם העירייה.
בנוסף לחנות ESRA כמעט חדש, מפעילה העמותה חנות ספרי יד שנייה, ESRA מרכז הספר, המציעה מבחר גדול של ספרים איכותיים באנגלית לכל הגילאים במחירים סמליים ושהכנסותיה קודש לפרויקטים חברתיים בקהילה.