ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, חשף אמש (מוצ"ש) בפוסט השבועי שלו, כי אירוע השיא של המוסיקה הישראלית - הרדסטוק - יתקיים במוצאי שבת ה-21.9 באמפי פארק רעננה.
2 צפייה בגלריה
צילומים: עידו ארז, יח"צ
צילומים: עידו ארז, יח"צ
צילומים: עידו ארז, יח"צ
באירוע ישתתפו גידי גוב, אביב גפן, נינט, התקווה 6, רביד פלוטניק (נצ'י נצ'), אסתר רדא, שפיטה ועוד. במופע הפותח יעלו לירון עמרם והפנתרים.
באירוע הרוק הישראלי, רגע לפני ראש השנה, תנתן הטבה מיוחדת לתושבי רעננה בדמות 15% הנחה ברכישת כרטיסים.
כזכור, לאחרונה הושמעה ביקורת רבה על דעיכתו של האמפי פארק שהוקם ב-1997 וראה ימים יפים יותר. דמי השכירות הגבוהים, צמצום עבודת השיווק, סדרי עדיפויות של פוליטיקאים ומאבקם של תושבי שכונת לב הפארק הם ככל הנראה היו בעוכריו של האמפי והובילו לדעיכתו, שאולי כעת זוכה לעדנה מחודשת.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
רד אורבך: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות מוגזמות או אמירות פומפוזיות, אבל ההיסטוריה תוכיח שרדסטוק 2019 היה נקודת ציון תרבותית לאנושות...תשאלו את מי שהיה בשני הפסטיבלים הקודמים, הקהל ,האורחים. כולם יודעים שזה אחד האירועים הכי מוטרפים, אחת המסיבות הכי גדולות, ורד הוא בובה אחת סגולה שמסוגלת כמעט להכל. כמעט. האורחים הנפלאים של השנה מביאים כל אחד את צבעו המוזיקלי העשיר והממגנט. כמו תמיד, העיבודים המיוחדים של רד בנד יוציאו מכל אחד מהם משהו מחוץ לקופסה הרגילה שלו. יהיו מיטב הלהיטים מהסדרה ותכנית הלייט נייט בערוץ 2, יהיו שיתופי פעולה שכבר הושמעו רבות ברדיו, ויהיו כאלה שיוכנו במיוחד להופעה. עם דגש על שילובים חד פעמיים והפתעות".
כאמור, את דבר האירוע חשף אמש (מוצ"ש) ראש עיריית רעננה חיים ברוידא בפסוט השבועי שלו: "כחלק מהרצון והצורך לעורר ולשדרג את אמיפארק רעננה, אנו פועלים בכיוונים רבים ומשקיעים משאבים בחידוש האמפיפארק.
"אני שמח לבשר, שאירוע השיא של המוסיקה הישראלית: פסטיבל רדסטוק, יתקיים השנה באמפיפארק רעננה, ותושבי העיר ייהנו מהטבה ייחודית - הנחה של 15% ברכישת כרטיסים לאירוע. זה אינו מובן מאליו. התעקשנו הן על הבאת המופע לעיר וכמובן על מתן ההטבה לתושבי רעננה. תוכן טוב, הוא המפתח להשבת אמפיפארק רעננה לקדמת הבמה ולמיתוגו כבמה מרכזית ביצירה ובמוסיקה הישראלית.
"שיתוף פעולה ייחודי שיזמתי עם ראשי 'זאפה', הביא את הפסטביל אלינו. המופע יתקיים ב- 21 לספטמבר ויכלול השנה את מיטב היוצרים והאומנים בישראל בהם: גידי גוב, אביב גפן, נינט, התקווה 6 ועוד רבים וטובים. מובטחת חוויה מוסיקלית של ממש כאן אצלנו ברעננה".