בשורה להורים לילדים בצהרונים ובגני הילדים ברעננה: השנה, כך מבטיחים בעירייה לא יהי מחסור בסייעות.
כזכור, בתחילת חודש יולי פורסם כי עיריית רעננה ביצעה רפורמה רחבה בנושא העסקת הסייעות בגני הילדים ויצאה במתווה העסקה חדש, שמשפר משמעותית את תנאי העסקתן.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
מתווה ההעסקה החדש והמשופר כלל: מעבר להעסקה במשרה מלאה (5 ימי עבודה בשבוע), כ-1,000 שקל תוספת שכר חודשית בעבור יום לימודים ארוך, מתן הזדמנויות לפיתוח ואופק מקצועי, הטבות כספיות למתמידות, השתתפות במימון לימודים, קביעות, תנאים סוציאליים ועוד.
כאמור, קמפיין שיווקי זה נחל הצלה מרובה, אשר ראש העירייה חיים ברוידא בישר עליה אמש (מוצ"ש) בפוסט השבועי שלו: "אני גאה לבשר, כי רפורמת הסייעות ברעננה עליה הכרזתי עם כניסתי לתפקיד, הצליחה מעל למשוער", כתב ברוידא, "כבר בחודש הראשון לכהונתי, נדרשתי להתמודד עם מצוקה גדולה ומטרידה בכוח האדם של סייעות. תולדה של התנהלות עבר עירונית, שלא נתנה דעתה לחשיבה לפיתרון הבעיה בטווח הקצר והארוך".
"מידי יום היה מחסור של כ 50 סייעות!!!! לאיוש במוסדות החינוך בעיר, בעיקר בגני הילדים. מדובר בתפקיד חשוב ואחראי מעין כמותו. אני שמח לבשר כי הצלחנו לגבש בבחינת רפורמה היסטורית ברעננה, להסדרת מעמדן של הסייעות ומסע הגיוס שערכנו בחודשים האחרונים באמצעות קמפיין שיווקי נחל הצלחה גדולה. הצלחנו לסגור את פער המחסור של עשרות סייעות. רשויות מקומיות, כבר פנו לעירייה שלנו ובקשו ללמוד אודות המהלך שביצענו ואופיו".