הוקרה מיוחדת לרופא של כללית במרפאת לב הפארק רעננה: ד"ר אייל זיפמן היה בעיצומה של קבלת קהל, כאשר לחדרו לפתע נכנסה מטופלת עם תעודה ממוסגרת. עימה היו ד"ר ערן רוטמן, מנהל מחוז שרון שומרון וד"ר ורד שניר עטר, מנהלת מנהלת שרון, עם צוות המרפאה והנציג של קרן דניאלי.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות מחוז שרון שומרון של הכללית
צילום: דוברות מחוז שרון שומרון של הכללית
צילום: דוברות מחוז שרון שומרון של הכללית
לד"ר זיפמן המופתע הוענקו תעודה וזר פרחים והוסבר לו כי המלצת המטופלת שלו זיכתה אותו להיבחר כרופא המצטיין השבועי במסגרת "פרס דניאלי".
לאחר שלב איסוף ההמלצות והחלטת הוועדה, יוענק פרס הקרן במעמד חגיגי בבניני האומה. הפרס מוענק לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל שחלמה ללמוד רפואה, אך חלומה נקטע עת נהרגה בתאונת דרכים קטלנית, בשובה מהתנדבות בבית חולים. ברוחה של דניאלי ז"ל מוקדש הפרס לקידום נושא היחס האנושי של רופאים.
בתעודה שקיבל ד"ר אייל זיפמן, צוטטו דברי ההמלצה עליו: "אתה אדם קשוב המראה אמפתיה, חייכן, מדהים ומצחיק, למרות הקושי של החולים. אנחנו מעריכים אותך מאוד וממש הצלת את אחותי. הגעת משמיים וזכינו להכיר רופא מדהים, עם המון שמחה, שזה מאוד חשוב בעולם שלנו. עליך נאמר 'כל מי שמציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלאו'. מגיעה לך כל ההערכה בעולם, אתה השליח של השם במלא מובן המילה. מודים ומוקרים משפחת ברכה".
כשנשאל ד"ר זיפמן מה תחושותיו עם קבלת הפרס, הגיב: "התרגשתי מאוד וחשתי סיפוק גדול. זה קצת כמו לקבל אישור שאתה עושה משהו נכון ובדרך נכונה. בעיקר התחושה שאתה מצליח לעשות טוב בתוך המקצוע שלך וזה בהחלט נותן לי עוד מוטיבציה להמשיך".