עלה לו: סגן ומ"מ ראש העיר, ניר קריסטל, האחראי על חזות העיר, יוצא במתקפה נגד משליכי הפסולת ברחובות רעננה וקובע: אם אין שיתוף פעולה עם התושבים - גם האגף התיייחס לכך בהתאם: ערימת פסולת שתיערם ברחוב לאחר יום הפינוי לא תפונה, אלא רק כמה ימים אחר כך, ביום הפינוי הבא.
1 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
בפוסט ארוך, שנראה על פניו כתגובה לפוסט שביקר את מצב הניקיון אותו כתב חיים ברוידא, טען קריסטל כי כרגע אין מספיק תקציב המנותב לאגף חזות העיר עקב המצב הכלכלי, ועל כן אין אפשרות להקפיץ צוותי ניקיון בכל עת.
קריסטל צירף לפוסט אותו פרסם כאמור ביום שישי האחרון, תמונה של ערימת גזם, וכתב: "אני מבקש את עזרתכם וסליחה על אורך הפוסט...אך הוא יוצא מהלב, בשמי ובשם כל סגל אגף חזות העיר שעושה ימים ולילות למען כולנו. התמונה הזו היא חוסר אכפתיות וזלזול של תושב/ת באנשים מסורים שעובדים קשה כדי שיהיה לכולנו יפה. ואנו רואים לצערי כמוה מדיי יום. כמוה, צואת הכלבים שאנשים לא מרימים / מאפשרים לכלב להסתובב לא קשור ובסוף את הלכלוך מייצרים אנשים.
"כולם יודעים שהמצב הכלכלי בעיר מורכב מאד. באגף חזות העיר יש כיום מחצית בדיוק ! מכמות העובדים שהיו בו לפני 15 שנים (בימיו של עוזי ז"ל), אז גם היו בעיר 20,000 תושבים פחות והרבה פחות שטח לטיפול (נוספו בינתיים נווה זמר, נאות עוזי, תמ"אות ועוד). והצוות הקיים עובד מסביב לשעון, על אף המחסור במשאבים. רק השבוע עבדו כבר ב 3 לפנות בוקר להבטיח עיר נקיה לבחירות לכנסת. בשישי עד 16.00 לא מורידים רגל מהגז.
"הבוקר מישהו/מישהי/אולי הגנן שלהם, הוציא את הערימה הזו לרחוב, ברחוב שלי. יום ההוצאה אצלנו היה בשלישי ופינוי ברביעי. אבל היום יום שישי, יום בו הצוותים פשוט נקרעים ועושים מעל ומעבר כדי שהשבת תיראה יפה. אפילו שהעברתי היום משך כל הבוקר לצוותים שלנו כ 15 בקשות לטיפול במגוון דברים שראיתי בסיורים שאני עורך בעיר בכל יום שישי, על זה לא אמרתי מילה.
"הערימה הזו תישאר אצלנו ברחוב עד יום הפינוי הבא - רביעי. זו הדוגמא האישית מבחינתי וכך נעשה מעתה גם ביתר הרחובות בעיר. אם נגלה מי זורקים בניגוד למועד וניתן דו"חות - נפנה, אחרת "הסחורה" תמתין למועד הפינוי הבא.
"מזכיר לכולם, שכאשר יש בקשות מיוחדות לפינוי חריג שלא ביום ההוצאה, ניתן לפנות למוקד העירוני 9107× מכל טלפון, ואגף חזות העיר מעדכן אם יש אפשרות ומתי להוציא. האמינו לי שעושים מעל ומעבר כדי לעמוד במשימות, אך רק יחד כולנו, התושבים והצוות נצליח".