כיצד אפשר לגרום לבן שלך לשנות את התנהלותו, אפילו בגיל מבוגר? אלמנה עשירה מהאזור מצאה דרך מקורית לשכנע את בנה לשנות את דרך חייו.
2 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
האם הגיעה אל עורכת הדין זהר רון וביקשה ממנה להכין לה צוואה. היא סיפרה כי בנה הוא רווק הולל בגיל ארבעים פלוס, והיא חוששת שלא תזכה ממנו לנכדים. לכן החליטה לערוך צוואה עם תנאי ייחודי, לפיו יקבל את כל הירושה רק בתנאי שיקים משפחה, יתחתן ויהיה אב לפחות לילד אחד.
עורכת הדין רון מסבירה כי בצוואה ניתן עקרונית לרשום את כל הרצונות של המורישים ולוודא שהכסף והרכוש יועברו לנהנים רק בתנאים מסוימים.
האם סיפרה על הרקע להחלטתה: "מכל הנשים הוא נפרד אחרי זמן מה ולא הסכים אפילו לגור יחד עם אף אחת מהן. ניסיתי להכיר לו בחורות טובות אבל הוא לא היה רציני עם אף אחת. החלטתי שבגלל שאין לי ילדים נוספים אני חייבת לגרום לו להתחתן ולהביא נכדים. הוא לא אוהב לעבוד קשה ובונה על הכספים שהוא מקבל ויקבל ממני".
איך הוא הגיב?
"הוא לא האמין כשסיפרתי לו שאנשל אותו מהצוואה אם הוא לא יהיה איש משפחה. נמאס לי לראות אותו עובר מפרח לפרח, כל הזמן מחליף חברות. הוא חושב שבגלל שהוא יפה וחתיך הוא יכול לעשות שטויות וכל מה שהוא רוצה. אני כבר אישה מבוגרת, עברתי את גיל 70 ואני רוצה לדעת שתהיה לי המשכיות בעולם. רוצה לפנק נכדים. אני מקווה שהצוואה שלי תטלטל אותו והוא יתעשת ויעשה לי קצת נחת. אפילו את הבית שרציתי לתת לו אני לא אתן לו אם לא יהיה רציני".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עורכת הדין זהר רון מוסיפה: "הכנתי ללקוחה צוואה שמבטאת את רצונותיה בצורה מושלמת. ברגע שקיבלה את הצוואה היא נתנה עותק לבנה והוא הבטיח לה שימלא את מבוקשה בהקדם האפשרי".
ועל זה נאמר – חתונה באה באהבה, ואם לא באהבה, אז בצוואה של אמא.