1 צפייה בגלריה
מיכל סלה ז״ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מיכל סלה ז״ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מיכל סלה ז״ל (צילום: באדיבות המשפחה)
״עוזרים לתינוקת של מיכל סלה ז"ל״: תחת הכותרת הזו, נפתח אמש (שבת) קמפיין גיוס המונים לטובת הילדה שנותרה יתומה, לאחר שאביה על פי החשד, רצח את אמה באכזריות.
״משימת החיים החדשה של המשפחה היא לגדל את התינוקת, לדאוג לבריאותה ולרווחתה, ולהבטיח לה חיים טובים ומאושרים״, כתבו יוזמי הקמפיין - שמבקשים את עזרת הציבור בגיוס של 800 אלף שקלים לטובת התינוקת. "זו הזדמנות לעזור מכל הלב לדודיה של התינוקת, שיהפכו להוריה החדשים, לייצר לה סביבה מיטבית ובריאה", אומרים במשפחתה של מיכל.
לתרומה לחצו כאן
לדברי המארגנים, התרומות ישמשו אך ורק לרווחת התינוקת, ויועברו ישירות לדודיה של התינוקת אשר מטפלים בה במסירות מאז הרצח וגם ברגעים אלה. עד כה נתרמו למעלה מ-14,000 אלף שקלים בפחות מ-24 שעות.
״עזרו לנו לפענח את הפאזל״
בתוך כך, אתמול (שבת) פרסמה אחותה של מיכל ז״ל, לילי בן עמי, פוסט בו היא קוראת לציבור לסייע בחקירת הרצח ובעיקר במניע. ״אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע - כצד שלישי - משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה. עכשיו. גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח״, כתבה בן עמי.
יום לפני כן, פורסמו פרטים חדשים מהחקירה, מהם עולה כי מיכל נאבקה באלירן עד הרגע האחרון ונמלטה ממנו ככל שהיתה יכולה. לדברי גורם בחקירה, כמעט ולא היה חדר בבית ללא סימני מאבק ודם.
החשוד ברצח, אלירן מלול שוחרר מבית החולים והועבר למתקן כליאה מיוחד של השב״ס, לאחר שסרב לעבור בדיקה פסיכיאטרית, תוך שהוא מסרב לשתף פעולה עם חוקריו ונמנע ולהשיב על שאלות.