הטרגדיה שהיכתה במשפחת ציזנר מרעננה על מותה הפתאומי של זוהר ציזנר ז"ל בת השנה במהלך טיסה חזרה מחופשה בתאילנד עוררה הדים נרחבים ברחבי הארץ שכללו השתתפות עמוקה בצער המשפחה.
1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
עקב כך, פרסמו אמש (שבת) הוריה של זוהר, עדי ודודו ציזנר, הודעה מיוחדת בה נכתב: "זוהר הייתה ילדה קסומה שהביאה הרבה אור ואהבה לחיינו, ולצערנו העמוק המסע המשותף שלנו הסתיים בפתאומיות ואנחנו אבלים וכואבים על כך מאוד. אנו מודים לכל האנשים שמחזקים אותנו בשעתנו הקשה ויחד עם זאת אנו מבקשים בימים אלה לאפשר לנו להתאבל בפרטיות". המשפחה ציינה כי קיבלה "סיוע מיטבי מהקונסוליה, ממשרד החוץ הישראלי, מנציג הקהילה המקומית וכן מחברת הביטוח, והיא עסוקה כרגע בהבאת זוהר האהובה לקבורה בארץ".
ובתוך כך, אתר ynet פרסם כי אמא של זוהר, עדי פרסמה פוסט לפני כחודשיים בה חשפה כי התינוקת סבלה מתסמונת מאוד נדירה: "כרגע ממה שאנחנו יודעים רשומים 5 מקרים כמוך בעולם, ואין בכלל מחקרים בתחום הזה. אבל אני בוחרת להסתכל על חצי הכוס המלאה של הסיפור הזה, בעיקר לאור ההתקדמות היפה שלך בחודשים האחרונים. למה? כי את זו שתכתבי בעצמך את המחקר שלך, ואת זו שתחליטי כמה ניתן להשיג, ולאן אפשר להגיע עם התמדה ונחישות כמו אלו שמאפיינים אותך כבר עכשיו בתחילת הדרך".
כאמור, מתנהלים מגעים אינטנסיביים בין משרד החוץ, חברת הביטוח וגורמים נוספים להשבתה של זוהר ז"ל לקבורה בישראל.