בשורה לתושבי שכונת קריית שרת ברעננה: מערך ההסעות העירוני לתלמידים יחל לפעול מהיום (ראשון) גם בשכונה.
1 צפייה בגלריה
צילום: יוגב עמרני
צילום: יוגב עמרני
צילום: יוגב עמרני
כזכור, עם פתיחת שנת הלימודים הונהג פיילוט ראשון של מערך הסעות עירוני לתלמידים המתגוררים במערב העיר, כעת מערך זה מגיע גם לשכונת קריית שרת ובעתיד יתרחב לשכונות נוספות.
ראש העירייה חיים ברוידא: "התחלנו השנה לראשונה את פיילוט מערך הסעות התלמידים העירוני. לשמחתי, המהלך זוכה להצלחה גדולה. התלמידים עושים שימוש בשרות ההסעות. אנחנו לומדים ונמצאים בדיאלוג עם אנשי השכונות השונות. החל מבוקר יום ראשון, נרחיב את הסעות הבוקר גם בתוך שכונת קריית שרת".
להלן השינויים המתוכננים:
1. קו 77 של חברת "מטרופולין" שאסף עד כה את תלמידי שכונת קריית שרת למוסדות החינוך (אלון, רימון ואביב) ישנה את מסלולו ויאסוף את תלמידי שכונת קריית שרת לחטיבת אלון, תיכון מטרווסט ותיכון אמי"ת רננים. קו זה ישנה את מספרו לקו 76.
2. קו תלמידים עירוני: החל מיום א', אחד משני האוטובוסים העירוניים שיוצאים משכונת לב הפארק יוקדם לשעה 7:50. אוטובוס זה יצא מתוך שכונת קריית שרת (ברחוב גאולה ליד בית המרקחת) ויאסוף את תלמידי קריית שרת לבתי הספר אלון, רימון ואביב. לאחר מכן ימשיך ללב הפארק (לתחנה שמול בית הספר שקד) ומשם ימשיך במסלולו הרגיל. התחנה הראשונה של אוטובוס זה היא בשכונת קריית שרת, והיציאה בשעה 7:50.
האוטובוס השני שיוצא משכונת לב הפארק ושני האוטובוסים הנוספים שיוצאים משכונת נווה זמר ימשיכו לצאת כרגיל, בשעה 8:00.
לפירוט התחנות החדשות לחצו כאן.