תושבת רעננה נחבלה קשות בעקבות קטטה שאירעה בין נהג אוטובוס של חברת אגד ברעננה לאחד הנוסעים. התושבת נחבלה קשות ועד היום, שלושה חודשים לאחר המקרה, היא לא חזרה לתפקוד מלא.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה בלבד
צילום המחשה בלבד
צילום המחשה בלבד
בתאריך ה- 25.6.19 נפגעה תושבת רעננה בתאונת דרכים, עת עלתה לאוטובוס אגד ברעננה. בעודה עולה במדרגות האוטובוס היא שמעה כי נהג האוטובוס ונוסע מתווכחים בינהם תוך כדי גידופים וקללות שהתפתחו לקטטה. תוך כדי הקטטה נדחפה התושבת והוטחה מהאוטובוס בעוצמה רבה על הרצפה ברחוב. בעודה שכובה על הרצפה נהג האוטובוס והנוסע נפלו עליה וגרמו לה לחבלות חמורות בכל חלקי גופה ובמיוחד בראשה, בצווארה ובעצם הזנב.
עוברי אורח העניקו לתושבת טיפול והזעיקו את מוקד נטלי לקבלת עזרה רפואית, שהובילו את התושבת באמבולנס אל בית החולים מאיר שם היא אובחנה ברגישות, נפיחות ואודם בראש מימין, רגישות בניקוש בחוליות גב תחתון, עצם הזנב ועוד. התושבת המשיכה לסבול מכאבי ראש וצוואר ומטראומה ואובחנה בנוסף ברגישות על פני שרירי הצוואר, הגבלה בטווח תנועה, המטומה פריאטלית מימין, המטומה בזרוע שמאל והיא הופנתה לביצוע טיפולי פיזיוטרפיה ולטיפול אצל עו"ס שכן הינה לאחר אירוע טראומתי.
כעת דורשת התושבת פיצויים מחברת אגד. עורכת הדין נירית פליישמן המייצגת את התושבת: "מדובר בהתנהלות מבישה של הנהג אשר הביאה לפגיעתה של מרשתי. אני מקווה כי חברת אגד תיקח אחריות על מעשי עובדיה, תשלם למרשתי את הפיצויים המגיעים לה, ולא תגרור אותנו להליך משפטי ארוך שבסופו תצטרך לשלם פיצוי גבוה יותר".
מחברת אגד טרם נמסרה תגובה.