במסמך שהגיע לידי "מיינט רעננה" עולה רשימת בקשות של חברי המועצה מטעם הרשימה הדתית לורן עייאש ודרורה כהן מראש העיר חיים ברוידא.
1 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי, יאיר גרזון ואסף פרידמן
צילומים: פרטי, יאיר גרזון ואסף פרידמן
צילומים: פרטי, יאיר גרזון ואסף פרידמן
בין הבקשות: מינוי דרורה כהן לעשרה חודשים כסגן ראש העיר במנהל קהילה, ועדת מועצת הנשים, ריכוז הגמלאים והמתנדבים ברווחה במקום מנהל קהילה ותרבות. ברשימת הבקשות של לורן עייאש, מובאות בקשות כגון הקצאת בית כנסת לקהילה הצרפתית "קול חיים" באחוזה 56, הקצעת קרקע למרכז קהילתי צרפתי, מינויו לועדת כספים במקום אלי אלוש ודרישה למינויו כסגן ראש העיר ב-10 החודשים האחרונים לכהונתו.
לורן עייאש אומר: "לא שלחנו שום מכתב. כל הדרישות היו בעל פה, זאת רשימה שאף אחד לא קיבל ויש שם הרבה דברים שלא קיבלנו. גם את ההקצאות לא העלינו לשולחן כי אנחנו יודעים שזה לא חוקי. זאת רשימה שכתבנו של דברים שהיינו רוצים לעשות, ומדובר במסמך אישי שלי. אפילו לדרורה כהן לא שלחתי אותו".
כזכור, יו"ר הסייעה הדתית המאוחדת, סגן ראש העיר לשעבר עו"ד אלי אלוש, התפטר מהקואליציה בעקבות התנגדותו להתנהלות סביב מצעד הגאווה בעיר. לאחר תקופה ארוכה של נתק בינו לבין ראש העיר חיים ברוידא, נראה כי חלה התחממות ביחסים בעת האחרונה. ראש העיר נכח בחתונה של בנו של אלוש שנערכה בחודש האחרון, ומקורות פנימיים מספרים כי אלוש היה אמור לחזור להחליף את גולדמן בעוד כשמונה חודשים.
אך כעת, נראה כי חל "מרד פנימי" בתוך הסייעה. קרעים עמוקים נתגלו בין לורן עייאש ודרורה כהן, לבין אלי אלוש, יו"ר הסיעה אשר חזרתו לקואליציה עלתה על הפרק בשבועות האחרונים.
לורן עייאש: "אלי אלוש רוצה לקבל את כל התפקידים שהיו לו לפני הפרישה. אנחנו לא רוצים לחזור אחורה ועוד פעם להחיל שינויים, אנחנו פשוט רוצים להמשיך הלאה. אלי היה אמור להיות סגן עשרים חודשים. אז הייתי מוכן לוותר על העשרה חודשים שהיו מגיעים לי, והיום אני לא מוכן לוותר".
דרורה כהן מסרה: "בחיים לא ראיתי מסמך כזה לא יודעת מי הכין אותו. אני לא מכירה אותו גם לא רואה שהוא מופנה לראש העיר. זה פיברוק או זיוף".