1 צפייה בגלריה
כיתת בית ספר | צילום: Shutterstock
כיתת בית ספר | צילום: Shutterstock
כיתת בית ספר | צילום: Shutterstock
השביתה שהייתה אמורה להתקיים מחר (ה') בבוקר בוטלה, כך על פי הודעת מרכז השלטון המקומי. כל זאת לאחר דיון שבסיומו הגיעו ראשי המרכז להסכמות עם נציגי הממשלה.
כאמור, רק אמש הודיעו במרכז השלטון המקומי על השבתת מערכת החינוך (בתי ספר וגנים) שירותי התברואה, הרווחה והפיקוח העירוני, בעקבות הקיפאון הממשלתי שמעכב העברת תקציבים.
בעקבות ההחלטה לבטל את השביתה, נמסר ממרכז השלטון המקומי: "הדרישות של ראשי הרשויות המקומיות, שכללו תוספת של מיליונים לבינוי מוסדות חינוך, הגדלת תקציבים ל-190 רשויות עבור מתן שירותים בסיסיים, מתן תקצוב לתוכנית מיגון הצפון להבטחת ביטחון תושבי הצפון, סבסוד תוכנית 'חוג לכל ילד' ביישובי הצפון וגיבוש תכנית חומש לסיוע למגזר הערבי, הדרוזי והבדואי נענו במלואן על ידי משרדי הממשלה ובתיווך מנכ"ל משרד ראש הממשלה.
"לאור הישגים אלו, מודיעות הרשויות המקומיות כי השביתה שתוכננה למחר מבוטלת והשירותים העירוניים ינתנו כרגיל, לרבות במוסדות החינוך, הסעות, שירותי הרווחה ועוד".
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, הוסיף: "התקציבים שהשגנו מנעו את קריסת הרשויות ויאפשרו לרשויות מהפריפריה, המגזר הערבי והצפון לתת לתושבים שלהם את השירותים הטובים ביותר. אני מודה ומעריך את כל ראשי הרשויות שהיו שותפים למאבק החשוב ופעלו למען כלל תושבי מדינת ישראל".