תלמיד כיתה א' בבית ספר יחדיו ברעננה נשכח אתמול בבוקר (ראשון) לבדו בכיתה בזמן ששאר התלמידים נכחו בטקס זיכרון ליצחק רבין. התלמיד ננעל בכיתה לבדו למשך שעה וחצי מבלי יכולת לבקש עזרה עד שהטקס הסתיים.
אמו של התלמיד פרסמה פוסט ב"פורום תושבים רעננה" ובו כתבה: "אתמול בשעה 8:30 בבוקר, נערך טקס זכרון ליצחק רבין באולם הספורט. כל הילדים מכל הכיתות הלכו ממבנה בית הספר לאולם הספורט הממוקם מחוץ לבית ספר. כל הילדים מלבד הילד שלי! ילד בכתה א'. הסייעת הכיתית יצאה מוקדם עם ילד בעל כסא גלגלים, לא נשארה כמאסף, המורה לא שמה לב שהילד שלי נשאר בכתה ונעלה את הכיתה.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
"הילד נשאר לבד מבוהל ומפוחד במשך 2 שיעורים!! שעה וחצי נעול! לא הבחינו בחסרונו במהלך הטקס וגילו אותו רק לאחר שחזרו לכתה, בעקבות כך שלחץ על הידית הדלת מבפנים. מקרה זה גובל ברשלנות, אני לא רוצה לחשוב אם חלילה היה נפצע בכתה כשננעל לבדו. איך לא סופרים ילדים מחוץ לכתה? או בהגעה לטקס???
"למה בכלל נועלים כיתות בבית ספר? כדי שלא יגנבו רכוש מתיקים, זאת התשובה שקיבלתי. סליחה, אבל להשאיר ילד לבדו נעול יותר חמור מכל רכוש חומרי שילדים מביאים לבית ספר. מורה אחת על 33 תלמידי כתה א' זה לא עובד. חייבים סייעת נוספת במיוחד שהסייעת עסוקה עם ילד אחר עם כסא גלגלים. היום זה נגמר בנס עם הילד שלי. ומחר? אנחנו דורשים סייעת נוספת לכל כתה!".
מעיריית רעננה נמסר: "בעקבות המקרה הוציאה עיריית רעננה חידוד נהלים לכל מנהלי בתי הספר בעיר. מדובר במקרה חריג בו הסייעת יצאה ללוות ילדה על כסא גלגלים. מנהלי בתי הספר יבצעו רענון לכל המורים על מנת שמקרה כזה לא יישנה".