1 צפייה בגלריה
דוד ישר ז"ל. צילום: פרטי
דוד ישר ז"ל. צילום: פרטי
דוד ישר ז"ל. צילום: פרטי
רבים מתושבי רעננה ומעובדי העירייה המומים וכואבים את מותו הפתאומי של דוד ישר, בן 66, אשר עבד שנים רבות בנגרייה באגף הלוגיסטיקה של העירייה.
ביום רביעי שעבר נפצע דוד בזמן תאונת עבודה בנגרייה שבה עבד, כשקרשי עץ כבדים נפלו על פלג גופו העליון. בעקבות הפציעה, הועבר במצב קל לבית החולים "מאיר" בכפר סבא ואושפז שם. מצבו היה יציב לאורך ימי האשפוז, עד החמרה פתאומית שאירעה במוצאי שבת 9 בנובמבר, שבסופה נפטר.
האירוע נמצא כרגע בחקירה משטרתית כתאונת עבודה.
קארי פכטר, פעילה חברתית בעיר שמכירה את ישר ואת בני משפחתו, מספרת על דמותו הייחודית: "הוא היה אדם ישר, צדיק, שאוהב לעזור. אדם שאין די מילים שיתארו אותו".
חגי מעודה, חבר משפחה ועובד עירייה, מספר: "היתה לנו היכרות טובה מאוד איתו ועם הבנות שלו. הוא היה בן אדם מאוד שקט, נעים, עובד. הוא תמיד עזר לאנשים".
קבוצות עירוניות ברשת החברתית התמלאו בעשרות תגובות המבכות את לכתו: "איש יקר, אוהב אדם שאהב את עבודתו ועשה אותה למופת", נכתב.
בלווייתו ספד לו ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ואמר: "יצא לי להכיר את דוד גם לפני שהייתי ראש עירייה, וגם כראש עירייה. אדם מדהים עם לב ענק, שלא מסרב לאף אחד. תמיד עם חיוך, תמיד נותן מעצמו, תמיד חבר. דוד — אהבתי אותך מאוד. נעשה הכול כדי לשמר את זכרך ואת התרומה שלך לעירייה".
סימני שאלה רבים מתעוררים סביב העובדה שהגיע לבית החולים במצב קל, ועל אף זאת — נפטר כעבור ימים ספורים. מבית החולים נמסר: "המטופל אושפז בעקבות חבלה. היה יציב לאורך ימי האשפוז עד החמרה פתאומית בלילה. על אף ניסיונות ההחייאה המאומצים החולה נפטר. הנושא נמצא כעת בבדיקת בית החולים".