עשרות תלמידות אמי"ת רננים תרמו השבוע שיער למען הכנת פאות לחולי סרטן, בהפנינג שיזמו בנות השירות הלאומי בבית החינוך לזכרה של חברתן רנה שנרב ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע במעיין דני בחודש אוגוסט האחרון, בפיגוע בו נפצעו אביה ואחיה.
1 צפייה בגלריה
צילום: שירלי עגיב
צילום: שירלי עגיב
צילום: שירלי עגיב
בנות השירות הלאומי בבית החינוך, הודיה רוזנפלד ועפרה בן שחר, חברותיה של רנה ז"ל, סיפרו לתלמידות בית הספר כי רנה הספיקה לתרום בחייה שבע פעמים שיער לעמותת 'זכרון מנחם'. התלמידות החליטו ללכת בעקבותיה ולתרום שיער לזכרה.
בהפנינג מרגש שנערך השבוע בבית החינוך נאספו כשלושים תרומות שיער מתלמידות ומחנכות, כאשר כל התלמידות מעודדות את התורמות ומחמיאות להן על התסרוקות הקצרות והחדשות, אותן העניקו לבנות בהתנדבות מלאה מעצבות השיער בתיה וולף ושפרה פרחי .
ענאל כלפון, תלמידת כתה ט' היתה בין תורמות השיער: "למה עשיתי את זה? היה לי שיער מאוד ארוך והחלטתי שהגיע הזמן להסתפר. שמעתי על מבצע תרומת השיער וחשבתי שאם יש הזדמנות לעשות משהו טוב שתורם לאחרים- זה הזמן וזו הדרך. התרגשתי מאוד גם לגזור את השיער וגם לדעת שזה ישמח ילדה שאין לה."
עפרה פאר מנהלת אמי"ת רננים ברכה את התלמידות ובנות השירות על היוזמה: "אנו גאים בתלמידות שבחרו להנציח את זכרה של רנה ז"ל שהיתה כולה חסד- במבצע של חסד, הוכיחו כי נתינה לזולת מעצימה את הנותנת.".