השבוע החל להתגלגל ברשתות החברתיות יוזמה כלל ארצית שנקראת "חולצה צהובה ב-1 בספטמבר". הקריאה להגיע בצהוב מיועדת לתלמידים ולצוות החינוכי, תהיה הצהרה שלא שוכחים את החטופים, והנושא לא ירד מסדר היום עד שכולם חוזרים.
2 צפייה בגלריה
יוזמת חולצות צהובות כפר סבא
יוזמת חולצות צהובות כפר סבא
יוזמת חולצות צהובות רעננה
(צילום: שאטרסטוק)
האחראים ליוזמה שצברה תאוצה הינם משפחות החטופים: "הקריאה לכולם להגיע בצהוב (כולל הצוות החינוכי) תהיה הצהרה של כולנו, שאנחנו לא שוכחים את החטופים". כאמור יוזמה זו צברה תאוצה ברחבי העיר ומרבית בתי הספר התיכונים והחטיבות בעיר אימצו אותה.

2 צפייה בגלריה
יוזמת חולצות צהובות כפר סבא
יוזמת חולצות צהובות כפר סבא
יוזמת חולצות צהובות רעננה
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מי שנרתמו ליוזמה הם הנהגת ההורים הארצית שביקשה מכל בתי הספר והתיכונים להזדהות עם המשפחות והחטופים השבויים בעזה: "כאות הזדהות עם משפחות החטופיםות, אנו קוראים להורים לרכוש במסגרת רכישת חולצות בית הספר לשנה הקרבה - חולצה אחת צהובה חלקה עם סמל בית הספר ולהגיע איתה ביום הראשון ללימודים.
החולצה, ללא סממני מטה החטופים, למעט הצבע הצהוב, תוכל לשמש את הילדים והילדות לאורך כל השנה. הקריאה לכולםן להגיע בצהוב (כולל הצוות החינוכי) תהיה הצהרה של כולנו, שאנחנו לא שוכחים את החטופיםות. נשמח אם תעבירו הודעה לצוות בית הספר ולהנהגת ההורים ונתחיל לקדם את הנושא כבר עכשיו, מספיק זמן לפני פתיחת שנה.