בסימן תפיסת השוויון החברתי והרצון לשלב ילדים עם צרכים מיוחדים או מוגבלויות בקהילה, כחלק מהחזון העירוני של הכלתם המלאה ושילובם בחברה, תקיים עבורם עיריית רעננה פעילות ייחודית במטווח העירוני. הפעילות, שמתקיימת בשיתוף אקים רעננה ומכבי רעננה, תחל בספטמבר ותתקיים לאורך כל השנה במפגש שבועי, במסגרתו יחוו הילדים התנסות בירי ברובה לייזר ורובה אוויר.
1 צפייה בגלריה
פעילות עם ילדים במטווח העירוני
פעילות עם ילדים במטווח העירוני
פעילות עם ילדים במטווח העירוני
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
הפעילות הייחודית, המתקיימת בהובלת רשות הספורט העירונית, מתווספת למגוון פעילויות הספורט העירוניות המותאמות לצורכי משפחות וילדים עם צרכים מיוחדים, בענפים שונים כגון שחייה, כדורגל, מחול ואומנויות לחימה, המועברים על ידי מדריכים בעלי הכשרה ייעודית בקבוצות קטנות, על מנת לתת מענה אישי לכל ילד וילדה.
פעילויות הספורט מהוות נדבך נוסף במכלול הפעילות העירונית המתקיימת לרווחתן של המשפחות המיוחדות בעיר בתחומי הפנאי, קהילה, חינוך, לימודים, תעסוקה לבוגרים, השתלבות בקהילה ועוד.
ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "פעילות ייחודית ומבורכת זו במטווח העירוני למען ילדים עם צרכים מיוחדים עולה בקנה אחד עם ערכיה של העיר רעננה, שחרטה על דגלה את הערבות הדדית וקבלת האחר. אנו פועלים לאורך כל השנה תחת המסר ש"ברעננה כולם שווים", ופעילויות מקסימה זו מהווה דוגמא למסר זה ונותנת הזדמנות שווה לכל הילדים בעיר לקחת חלק במגוון הפעילויות יש לעיר להציע".
למידע נוסף בנושא חוגי הספורט ולהרשמה 09-7610701/2, rinatv@raanana.muni.il