יו"ר מועצת נשים חדשה: איילת ארז סגן (50) מסיעת "רעננים" בראשות ניר קריסטל מונתה ליו"ר מועצתה הנשים במקומה של חברת סיעתו של ראש העירייה חים ברוידא, אנה פוזמנטיר.
1 צפייה בגלריה
איילת ארז סגן
איילת ארז סגן
איילת ארז סגן
(צילום: איציק קנטי)
כזכור, בשבוע שעבר הודחה פוזמנטיר על ידי ברוידא לאחר שלטענתו לא שיתפה איתו פעולה, הייתה "לעומתית" ונהגה כאופוזיציה לכל דבר. פוזמנטיר לא "נשארה חייבת" וטענה כלפי ראש העירייה כי הוא פועל נגדה "בנקמנות שאינה עולה בקנה אחד עם טובת הציבור".
איילת ארז סגן היא סמנכ”לית חברת "בריין טריין בע”מ" המתמחה באימונים קוגניטיביים באמצעות תוכנות מחשב לבני הגיל השלישי. כמו כן עוסקת ארז כהן בתחום התקשורת השיווקית במגוון חברות. בעברה שימשה כחברת הנהגת הורים בתיכון “מטרו-ווסט” ובחטיבת הביניים “אלון” רעננה במשך 6 שנים, מתוכן 3 שנים כיו”ר ההנהגה. וכן היתה פעילה במאבק לביטול היטל התיעול יחד עם ניר קריסטל.
ברוידא פרסם אמש (מוצ"ש) את דבר מינויה של ארז סגן: "מאחל בהצלחה לחברת מועצת העיר איילת ארז סגן, על מינוייה ליו"ר מועצת הנשים העירונית. בשנה האחרונה של פעילות משותפת לצידי כסגנית יו"ר ועדת החינוך, התרשמתי מיכולותיה של איילת ואין ספק כי היא תפעל לטובת העצמת נשים ברעננה".