סיוע לקראת ערב החג: הקרן לידידות בשיתוף עם חברת עמידר החדשה, זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון, יעניקו תווי שי לחג על סך 500 שקלים עבור למעלה מ-6,600 משפחות חד הורית (אלמן, גרוש, רווק וחד הורית) מהדיור הציבורי ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
מנות חמות לנזקקים
מנות חמות לנזקקים
רכישת מוצרי מזון
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
מתוך הערים הללו קיבלו 50 בתי אב בהרצליה, 45 בתי אב בכפר סבא, 33 בתי אב ברעננה, 27 בתי אב בהוד השרון ו-12 בתי אב ברמת השרון את התווי השי. הענקת התווים מתבצעת בימים אלה באמצעות אגף קשרי הקהילה של עמידר החדשה ובשיתוף מרכזי השירות של החברה ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
עובדי עמידר בעת החלוקה
עובדי עמידר בעת החלוקה
עובדי עמידר בעת החלוקה
(צילום: דוברות עמידר)
קובי שלו אמסלם, יו"ר חברת עמידר החדשה מסר: "תודה רבה לקרן לידידות, שנתנה לעובדי עמידר את הזכות לסייע לדיירות ולדיירי עמידר בפתחה של השנה החדשה. יבורכו כל העושים במלאכה בברכת שנה טובה".
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "משבר הקורונה יצר משבר כלכלי כמותו לא ידענו ואנחנו מתגייסים במלוא העוצמה לסייע למשפחות, קשישים וילדים במזון וצרכים בסיסיים כדי שיצליחו לעבור את התקופה הקשה הזו בשלום ולחגוג את החגים בכבוד. אנו שמחים לראות את הציבור הישראלי מגלה סולידריות ומצטרף אלינו בתרומות נדיבות בעבור מי שאיבד את פרנסתו. גם מאות אלפי תורמינו בארצות הברית ממשיכים ואף מגבירים את תרומתם למרות שהמצב שלהם קשה לא פחות. הסולידאריות הזו היא המגן החברתי שבזכותו ישראל מצליחה לעמוד בכל משבר".