רעננה מתפתחת: נחנכו שלושה מסלולי רכיבת אופניים במרכז פארק רעננה, המהווים שלב נוסף בפיתוח הסביבה והספורט. המסלולים, נבחרו בחשיבה משותפת עם קהילת הרוכבים בעיר והם באורך של 11 ק"מ 20 ק"מ ו-37 ק"מ. המסלולים יוצאים מגבולות העיר, חוצים מרחבים של שמורות טבע, חופי ים ואת רכס הכורכר של מישור החוף.
2 צפייה בגלריה
שבילי אופניים בפרק העירוני
שבילי אופניים בפרק העירוני
שבילי אופניים בפרק העירוני
(צילום: עיריית רעננה)
קראו גם >>>
באירוע ההשקה הקיפו עשרות רוכבי אופניים הקיפו את שבילי הפארק, ומיד לאחר מכן נערכה תחרות רכיבה רשמית לנוער, במסגרת התאחדות רוכבי האופניים בישראל.
במקביל, לאחר שנים של דיונים הונחה אבן הפינה להקמת מבנה לשבט תנועת הצופים "נבו" ברעננה. בטקס במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא הונחה אבן הפינה להקמת מבנה קבע לשבט הצופים "נבו" רעננה.
2 צפייה בגלריה
אבן הפינה לשבט נבו
אבן הפינה לשבט נבו
אבן הפינה לשבט נבו
(צילום: עיריית רעננה)
שבט נבו מצטרף כשבט רביעי בעיר, ומשרת את ילדי ונוער שכונות לב הפארק וקריית שרת. ברעננה רשומים כ- 2300 חניכים לתנועת הנוער ׳צופים׳, נוכח צמיחתו המהירה של שבט נבו, ובתמיכת ראש העיר, הוחלט על הקמת מבנה קבע לשבט, ועל פועלו כשבט עצמאי בעיר.
הטקס הסתיים במעמד מרגש של הטמנת קלף חזון השבט, על ידי ראש העיר רעננה ונציגי התנועה, בו נאמר בין היתר: "שבט נבו יהווה בית לחניכיו ומדריכיו תוך הובלת פעילות ערכית מגבשת ומאחדת, המשקפת את פניה היפות של קהילת רעננה״.