שנת הלימודים החדשה בפתח, ובעיריית רעננה יתחדשו תלמידי העיר וצוותי החינוך במגוון תוכניות לימוד מתקדמות וביישומה של פדגוגיה חדשנית לצד מתן דגש על חיזוק הפן הרגשי חברתי.
2 צפייה בגלריה
תכנית לימודים חדשה
תכנית לימודים חדשה
תכנית לימודים חדשה
(אילוסטרציה: freepik)
בין תוכניות הלימוד החדשות: תוכנית למידה חדשנית במתכונת "חדרי בריחה" לתלמידי שכבות ז', שתתמקד בנושא החיבור לעיר רעננה ויצירת תחושת שייכות לעיר, חיבור ושיתוף פעולה עם חברת מייקרוסופט בבתי הספר היסודיים, לעבודה עם מאיצי הלמידה שלהם המבוססים בינה מלאכותית בשילוב למידה רגשית חברתית (sel), תוכנית "ארזים" בקמפוס למצוינות ברעננה - במסגרתה יצאו תלמידי שכבת ג' למספר מפגשי למידה במהלך השנה בקמפוס ועוד.

2 צפייה בגלריה
תלמידי חטיבה
תלמידי חטיבה
תלמידי חטיבה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

כמו כן, עודכן הנוהל העירוני בבתי הספר היסודיים להתמודדות עם פגיעה חברתית, אלימות פיזית, מילולית ופגיעה ברשתות החברתיות. בנוסף, יימשכו החיבורים הבינדוריים הכוללים בין היתר מפגש תלמידי כיתות יוד עם לוחמי מלחמת יום הכיפורים, והיכרות בני נוער עם מעפילים מקפריסין ויינתנו כלים לצמצום צריכה ומחזור ולשמירה על כדור הארץ.
קראו גם:
מעיריית רעננה נמסר: "נאחל לתלמידי העיר היקרים למידה פורה, משמעותית וחווייתית, ונמשיך לשקוד במלוא החשיבה והיצירתיות על קידומם האישי והחברתי".