על רקע הסתמנות חזרה מלאה של מערכת החינוך לשגרה במסגרת הנחיות הקורונה עידן עמדי יופיע הערב (ראשון) באמפי-פארק רעננה בפני אנשי החינוך וההוראה כהוקרה על פעילותם המסורה למרות אתגרי הקורונה.
2 צפייה בגלריה
(עידן עמדי עושה שמח | צילום: טל קרשנבאום)
קראו גם >>>
את ההופעה מארגן ומפיק אשמורת, מועדון ההטבות של הסתדרות המורים. ההופעה של עידן עמדי לאחר שורת הפקות מקוריות שאשמורת מרים לרווחתם של אנשי החינוך וההוראה, בהם הפסטיבל המוזיקלי 'אשמורת לייב' שהתקיים במספר מוקדים ברחבי ישראל וכלל הופעות חיות של זמרים ובדרנים מובילים. לפני מספר חודשים ערכה אשמורת ברעננה ערב יין וגבינות לאנשי החינוך וההוראה בפארק רעננה שכלל טעימות מעשרות יקבי בוטיק ישראלים.
2 צפייה בגלריה
שטיינברג. "הרצליה היא הבית האמיתי שלי"
שטיינברג. "הרצליה היא הבית האמיתי שלי"
ארי שטיינברג
(צילום: יאיר שגיא)
ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת: "זאת זכות עבורנו להרים הופעה כזו עם זמר מוביל כמו עידן עמדי לאנשי החינוך וההוראה שמוכיחים כל יום מחדש המשמעות של מסירות ונתינה. מטרת ההופעה היא הענקת כוח ומצברים עבור אנשי ונשות החינוך וההוראה כעת עם חזרה לשגרת לימודים ארוכה שלאחר החופש הגדול והחגים, וכולי תקווה שהיא תהיה רציפה ופורה. אשמורת, מועדון ההטבות של הסתדרות המורים שוקדת בימים אלה על שורה נוספת וארוכה הפקות מקוריות שלנו, שכולם למען רווחתם של אנשי ונשות החינוך וההוראה".